Mørk brun utflod.

Huff :-( det var trist. Vil bare si at jeg gikk gjennom det to svangerskap på rad i 2012. Ble gravid to måneder etter siste SA i uke 11 og fikk sønnen min. Klemmer og gode tanker sendes til deg <3 ta vare på deg selv!

Har selv vært gjennom det uttalig mange ganger. Man blir litt oppgitt når det står på, men det blir bedre. Ikke gi opp :)

Er det sant :( :( Så utrolig trist... Håper i det lengste på en solskinnshistorie!!

Så kjedelig:( Håper på positiv UL neste gang. Jeg har også mistet flere ganger, så jeg kjenner følelsen. Lykke til videre.

Det var veldig trist å høre. Har vært gjennom det selv også i uke 11+4, så vet hvor fælt det er. Ønsker deg lykke til med å prøve igjen.

Krysser fingrene for at hcg stiger, eller holder seg så å si flat på neste kontroll.. Kan tenke meg at det er vanskelig å måtte vente i uvissheten nå sender derfor en god klem!

Tusen takk for gode klemmer og tanker alle sammen. Jeg sitter bare å ser på at klokka går nå frem til jeg skal på sykehuset. Våkna kl 4 i natt, så dette sliter virkelig på.

Tusen takk for gode klemmer og tanker alle sammen. Jeg sitter bare å ser på at klokka går nå frem til jeg skal på sykehuset. Våkna kl 4 i natt, så dette sliter virkelig på.

Når skal du inn på sykehuset? Lykke til<3

Kl 10, men skal ta ny blodprøve først, så skal jeg hente samboeren på jobb, så kan reise ca 9.

Back
Topp