Mørk brun utflod.

Minime2411

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
Har nå begynt å få litt mørk brun utflod. Er 7+4. Har ikke noe vondt og har heller ikke hatt det. Jeg orker ikke tanken på å miste igjen. Er livredd nå.

Jeg har hatt masse brun utflod og friske blødninger i begge mine svangerskap, så det kan være helt uskyldig! Hvis du er veldig bekymret, spør legen om du kan få henvisning til UL eller bestill time privat? Det hadde jeg gjort på flekken hvis jeg var usikker, for det er en veldig lammende og ekkel følelse.. Krysser fingrene for at alt er bra :)

Jeg hadde også noen dager med brun utflod. Bestilte privat ul og fikk se en sprell levende krabat. Så det trenger ikke bety noe så lenge blødningen ikke tar seg opp og det ikke er smerter.

Jeg tenkte jeg skulle ringe gynekologen. Han følger meg allerede opp etter forrige SA, så håper jeg kan få time hos han i morgen. Jeg vet dette ikke trenger være farlig, men når jeg alt har mista en gang blir jeg litt hysterisk. Kun 2 mnd siden jeg mista sist.

Jeg våknet til brun utflod lørdag, som gikk over til lyse rosa, reiste på legevakta å fikk se vår lille skatt babyen hadde det helt fint:-) han konkluderte med at det Var en blødning fra livmorhalsen, men det var ikke farlig tvert i mot faktisk veldig vanlig.. Halv 9 i lørdags kveld kom det friskt blod, ringte igjen men siden jeg ikke hadde noe form for smerter eller noe så var en de ikke bekymret,fikk beskjed på å ligge helt i ro å slappe av.. Men måtte ringe igjen viss det gang tok seg opp.. Noe det ikke gjorde:-) har vært mye av å på siden lørdags formidag frem til nå:-) å tidligere i dag forsvant alt å alt ble som normalt:-) så det er nok bare skjøre blodårer, å siden du har gammelt blod å ingen smerter så er nok alt helt perfekt:-) masse lykke til:-)

Lykke til i morgen. Som de andre sier trenger det ikke bety noe, men forstår at fu bekymrer deg. Du er heldig som kan få oppfølging hos gynekolog da :-)

Tusen takk! Så godt å høre at dere har opplevd det samme å fått bekreftet at alt er bra. Er ikke mye som kommer heldigvis, så jeg har et stort håp om at dette går bra. Må bare få ut litt redsel her. Så får jeg forhåpentligvis en ultralyd i morgen!

Opplevde samme selv, og hadde det litt av og til i ny og ned, lenge siden nå, men var ikke farlig :-) Men for all del, bare sjekk :-)

Jeg fikk gjerne litt blødninger etter litt smerte, konkluderte med at livmoren stakk seg eller no :-)

Dette har jeg også hatt. Et par dager rundt uke 5-6, og igjen et par dager rundt uke 8. Har ikke tenkt noe særlig over det i grunn, vet jo at det er vanlig med småblødninger tidlig i svangerskapet. Ingen smerter, og heller ikke mye mørk utflod. Det har jo stoppet begge gangene, så jeg tenker at det er ikke noe å stresse over, det :-)

Har også hatt små blødninger. Men skjønner deg godt at du ønsker å ta kontakt med gyn, hadde nok gjort det selv! Masse lykke til!!

Gynekologen var selvfølgelig ikke på kontoret i dag. Det var heller ikke fastlegen. Fikk time hos en annen lege, så da får vi se. Kommer fremdeles mørkebrun utflod.

Det ser ikke bra ut. Vært på sykehuset og tatt UL. Så ingen hjerteslag lenger. Legen kunne ikke si noe helt sikkert, så tok blodprøver og skal tilbake igjen på torsdag for nye blodprøver og UL.

Takk. Tungt å måtte gå gjennom dette to ganger på to mnd. Føler hele verden bare raser.

Takk. Tungt å måtte gå gjennom dette to ganger på to mnd. Føler hele verden bare raser.
Det skjønner jeg veldig godt :( Vi får bare krysse fingrene ♡ Ta det med ro og ta vare på deg selv, ingenting er jo sikkert før torsdag :/

Back
Topp