Møre og Romsdal

Jeg er også fra Sunnmøre :) ( Er det noen av dere andre fra M&R som har hatt privat ul? I tilfelle hvor? )
 
Er det hos Tone Jareld? Fikk du time raskt etter du bestilte ?
Tone var det vel ja:) ringte tidlig i juni, da fikk jeg ikke før 2sept. Takket nei og sa når jeg ønsket og stillte meg på venteliste. Ringte for litt over en uke siden og fikk mandag. Der er alltid litt avbestillinger så regnet med å få:)


♡02.03.2015♡
 
Tone var det vel ja:) ringte tidlig i juni, da fikk jeg ikke før 2sept. Takket nei og sa når jeg ønsket og stillte meg på venteliste. Ringte for litt over en uke siden og fikk mandag. Der er alltid litt avbestillinger så regnet med å få:)


♡02.03.2015♡
Da får jeg ringe å høre på mandag. Tusen takk for svar :)
 
Der er vel en på mr klinikken også som tar ultralyd ?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Der er vel en på mr klinikken også som tar ultralyd ?


Sent from my iPhone using BV Forum
Mr klinikken:

Ultralydkontroll av gravide
Mange ringer til oss og spør om 3D- avbilding av foster. Vårt utstyr har mulighet for både 2D-stillbilde, 2D-bevegelse og 3D-avbilding. Generelt skal det sies at alle våre undesøkelser skal ha en medisinsk begrunnelse, men at vi skjønner at blivende foreldre synest det er fascinerende og emosjonelt å se sitt ufødte barn. Hos oss tilbyr vi ultralydundersøkelser utført fra uke 12 og fremover og bilderesultatet utgjør en liten del av denne undersøkelsen.

Ultralyd fra uke 12.
Intrauterin intakt graviditet
Antal foster
Hjerteaktivitet
Spontane bevegelser
Graviditetslengde
Resultat
Avbilding/CD


♡02.03.2015♡
 
Det er den som ligger med Statoil og burgerking der? Vi tok 3D der i alle fall, det var ikke noe problem..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk for svar badeanda og Mars2015. Det er bare en drøy uke til jeg runder 12 uker så da får jeg se hvem som har kortest ventetid. Skulle helst hatt time i dag ;)
 
Tusen takk for svar badeanda og Mars2015. Det er bare en drøy uke til jeg runder 12 uker så da får jeg se hvem som har kortest ventetid. Skulle helst hatt time i dag ;)
Er en som heter ibsen som og holder til på moa. Hørt han har litt dårlig utstyr bare. Ellet ikke like bra som de andre. Hørt myyyye positivt om frisksenteret - derfor jeg vil dit:)


♡02.03.2015♡
 
Jeg var hos ibsen forrige gang. Håper å få komme dit nå også. Men det var med henvisning fra lege

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er en som heter ibsen som og holder til på moa. Hørt han har litt dårlig utstyr bare. Ellet ikke like bra som de andre. Hørt myyyye positivt om frisksenteret - derfor jeg vil dit:)


♡02.03.2015♡
Ibsen hadde fått nytt apparat:) til senere info:) :)
 
Back
Topp