Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsket min Bedside crib. Var veldig enkelt ved amming på natten, slapp å løfte opp. Kunne bare dra inntil deg. Jeg sover utrolig dårlig om natten, så klarte ikke å ha han oppi min seng hele tiden, men med Bedside crib føles det nesten ut som vi sover i samme seng.Det har jeg også tenkt litt på. Jeg er veldig usikker denne gangen på hva jeg skal gjøre. De to første hadde jeg sprinkelseng til og se sov mye av natta i den. Nr 3 ble det samsoving det første året så sprinkelsenger ble satt ut i stuen og brukt som lekegrind i stedet.
Nå er set 7 år siden jeg fikk barn sist og har solgt alt, så usikker på om jeg skal kjøpe sprinkel seng eller ikke da den ble så lite brukt med nr 3.
Har faktisk tenkt litt på å bare bruke en vogn inne også, da kan jeg jo rugge litt på den om ungen blir urolig, men vet ikke om det er en dum ide.
Sånn debside crib ser jo også veldig kjekk ut, men hva om den sklir vekk fra senga mens du sover, går det?

Har tenkt til det samme.Jeg har planlagt å ha sprinkelseng, men å ta av den ene siden og feste den inntil vår seng med bunnen på samme nivå. Da får man en bedside som varer lengre.
Vi har også kontinentalseng. Usikker på hvordan vi skal løse det, men på en eller annen måte må det la seg gjøre.Noen som vet om det går an å feste en sprinkelseng til en kontinentalseng? Slik at vi kan ta av den ene siden? Har ikke noe ramme på madrassen vår å feste noe i, og sengen beveger seg for mye til å ikke feste sprinkelsengen til sengen vår på koe vis...
Det gjorde jeg siste, kjempefin løsning de første månedene.Jeg har planlagt å ha sprinkelseng, men å ta av den ene siden og feste den inntil vår seng med bunnen på samme nivå. Da får man en bedside som varer lengre.
Men får dere den i samme høyde som senga,og får hevet sengebunnen høyt nok opp?Det gjorde jeg siste, kjempefin løsning de første månedene.![]()
Ja, men det var egentlig bare flaks. Vi arvet spinkelsengen av naboen, det er en gammel ikea en som vi vasket og malte. Bunnen kan justeres i tre ulike høyder. Den høyeste høyden + madrass er AKKURAT like høy som sengen våres. Så tar vi av den ene siden, og fester spinkelsengen til sengen på undersiden.Men får dere den i samme høyde som senga,og får hevet sengebunnen høyt nok opp?![]()