Møbler til soving

Hva med Sundvik sprinkelseng fra IKEA? Der kan man ta av ene siden. Noen som har erfaring med den? Eller blie den ikke høy nok? Hadde også sprinkelseng sist,og hatet løftingen opp og ned.
Det gjorde me (me hadde Gulliver frå Ikea) og den var heilt lik i høgd som vår Jensen-seng :) følte meg alltid så trygg når eg kunne sjå rett bort på han, og enkelt å «dra» han over til meg ved amming. Slapp løftinga, og kunne legga ei hånd på brystet om nødvendig <3
I tillegg penger spart på Bedside (når Gulliver/Sundvik har samme funksjon), og du slepp tilvenning i ny seng når Bedside er for lita blitt :)

Det gjorde me (me hadde Gulliver frå Ikea) og den var heilt lik i høgd som vår Jensen-seng :) følte meg alltid så trygg når eg kunne sjå rett bort på han, og enkelt å «dra» han over til meg ved amming. Slapp løftinga, og kunne legga ei hånd på brystet om nødvendig <3
I tillegg penger spart på Bedside (når Gulliver/Sundvik har samme funksjon), og du slepp tilvenning i ny seng når Bedside er for lita blitt :)
Supert! Tusen takk for svar. Da går vi nok for en av de :D

Kam jeg bare spørre; hvor høy er senga deres? Og noe spesielt grunn til å velge Gulliver fremfor Sundvik? Trenger litt tips :hilarious:

Skal kjøpe bedside crib til soving på natten. Familien til samboer har tradisjon med vugge til alle nyfødte som går på rundgang, så den får vi her til soving på dagtid :Heartred

Har ei på 7 mnd som sover i bedside nå, så hun går over i sprinkelseng før neste kommer. Med 1. byttet jeg på å samsove, ha henne i bedside helt i start og så sakte gå over til bedside. Viktigste er å starte med rutinene, akkurat hva man gjør føler jeg ikke har så mye å si så lenge det funker for dere :Heartpink for oss funker det best å sove på samme rom i hvert fall. Drit i hva andre sier, få nok søvn på deg og baby! På dagtid blir det enten bedside, vogn eller grind på stua.

Kjøpte akkurst Chicco Next2Me air på Jollyroom, hadde lagret den på prisjakt, og plutselig var den satt ned til 999 kr! Så da slo jeg til. Knapt funnet noen billigere brukt av den gamle versjonen;p

blir nok dobbeltsenga frem til rullinga starter og da over i sprinkelsenga ved siden av .

Back
Topp