Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hva gir dere? og hvor mange måltider er der oppe i nå?![]()
vi gir grøt til lunsj og middag til middag, men er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem videreså lurer da på hvordan dere har gjort det?
![]()
Hvor store biter brød gir du? Er litt feig når det kommer til å gi biter. Og hvilket pålegg bruker du?Vi startet med noen skjeer av grøt og biter av brødskive ved tilvenning. Nå er dagen slik sånn ca:
08.00 - grøt
10.30 - 180 ml mme
13.30 - brødskive
15.30 - middag
18.00 - grøt
19.00 - 180 ml mme før tannpuss og sove
Hvor store biter brød gir du? Er litt feig når det kommer til å gi biter. Og hvilket pålegg bruker du?![]()
Ganske likt som her da med antall og mengdeGir 210 med mme nr 2, ca 08.00
Rundt ca10 frukt
Middag ca 13.00
Grøt ca 17.00
Mme 210 19.00 og natt
Sover enda 2 lurer innimellom
Har ikke tort med brød enda,men kanskje vi skal prøve det. Prøvde å dyppe brød i mme for ca 2 uker sia. Men,spytta bare ut. Så kanskje vi må prøve bare brød med pålegg ☺
Ok ☺ da skal jeg kanskje prøve skorper . Hun holder på med sine neste tenner oppe så sikkert godt å ha noe å tygge på å da. Sia alt annet skal i munnen.Ganske likt som her da med antall og mengde![]()
Jeg ble rådet å gi skorpe i starten ;-) så sitter han å gnager på skorper, og elsker det :-D vurderer å se om han klar for en skive![]()
ja det er helt sikkert godt da jaOk ☺ da skal jeg kanskje prøve skorper . Hun holder på med sine neste tenner oppe så sikkert godt å ha noe å tygge på å da. Sia alt annet skal i munnen.