Måling av hcg

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Flere her som måler hcg? Tar blodprøver da jeg hadde en ma i august, så er litt godt å få muligheten til å se om ting utvikler seg som forventet eller ikke.

Jeg skal i vei til legekontoret nå straks for ny prøve (5+5) :)

Så langt:
4+5 : 5000
5+1 : 13.000

Flere her som måler hcg? Tar blodprøver da jeg hadde en ma i august, så er litt godt å få muligheten til å se om ting utvikler seg som forventet eller ikke.

Så langt:
Masse lykke til! Håper på like positiv utvikling for dagens prøve :Heartred

Så langt:
Der var jo en super økning! Ser ut som dette går veien allikevel? Jeg tenker på om jeg også skulle gjort det etter MAen. Jeg tok bilder av graviditetstestene mine fra forrige gang og når jeg sammenligner de med de jeg har nå så er det stor forskjell. Sist ble de aldri veldig sterke men nå er teststreken sterkere enn kontrollstreken på dag 4+3.

Der var jo en super økning! Ser ut som dette går veien allikevel? Jeg tenker på om jeg også skulle gjort det etter MAen. Jeg tok bilder av graviditetstestene mine fra forrige gang og når jeg sammenligner de med de jeg har nå så er det stor forskjell. Sist ble de aldri veldig sterke men nå er teststreken sterkere enn kontrollstreken på dag 4+3.
De to første var kjempefine :) Har vært å tatt den tredje nå, håper jeg får svar i løpet av kvelden. Blir min siste tenker jeg og så får vi se hvor lenge jeg klarer å drøye en tidlig ul :P

Når jeg hadde ma kom heller ikke hcg spesielt godt opp, og økningen var minimal før den plutselig falt noe voldsomt. Bra at testene blir sterkere, det er et godt tegn :) Bare å ringe legekontoret ditt om du føler for det, er jo bare blodprøve så du trenger ikke å gå inn til legen en gang. Jeg syns i alle fall det er ok å få en indikasjon om hvilken vei det går :)

Masse lykke til kjære deg ❤

Hvordan går det? :shy: Er altså så spent på dine vegne!

Håper du får positivt svar! De første målingene var jo fantastiske! Jeg skal ta prøve på torsdag. Nervøs og spent. Aldri gjort det før! Jeg måtte krangle meg til prøver da ;) gleder meg til du oppdaterer - og jeg er SIKKER på at det er gode nyheter :happy:

Håper du får positivt svar! De første målingene var jo fantastiske! Jeg skal ta prøve på torsdag. Nervøs og spent. Aldri gjort det før! Jeg måtte krangle meg til prøver da ;) gleder meg til du oppdaterer - og jeg er SIKKER på at det er gode nyheter :happy:
Takk!❤️ Ja, de første var fine :) Venter enda, sitter og oppdaterer siden hyppig i håp om at det skal dukke opp :P

Det blir spennende å få målt! Håper du får gode resultater med fin stigning :) Syns det er helt dumt at du måtte krangle deg til det, stort sett er det en selvfølge om en har en historie..

Venter på svar enda, litt utålmodig nå :p Er typisk at jeg ikke får før i morgen tidlig :p

Oppdaterer forum flere ganger for å se! Håper virkelig du snart får svar og at det er positivt! Jeg heier såå på spira ❤

Oppdaterer forum flere ganger for å se! Håper virkelig du snart får svar og at det er positivt! Jeg heier såå på spira ❤
Så god du er ❤️ Oppdaterer så fort jeg får svar :D

Takk!❤️ Ja, de første var fine :) Venter enda, sitter og oppdaterer siden hyppig i håp om at det skal dukke opp :p

Det blir spennende å få målt! Håper du får gode resultater med fin stigning :) Syns det er helt dumt at du måtte krangle deg til det, stort sett er det en selvfølge om en har en historie..

Skjønner - hadde oppdatert hyppig jeg også! (Og det kommer jeg nok til å gjøre) ;) ja veldig dumt, men nå har jeg i alle fall fått en time :happy: takk, håper på knallfine resultater både for deg og meg! Gleder meg til oppdateringen din :)

Takk!❤️ Ja, de første var fine :) Venter enda, sitter og oppdaterer siden hyppig i håp om at det skal dukke opp :p

Skjønner - hadde oppdatert hyppig jeg også! (Og det kommer jeg nok til å gjøre) ;) ja veldig dumt, men nå har jeg i alle fall fått en time :happy: takk, håper på knallfine resultater både for deg og meg! Gleder meg til oppdateringen din :)

Da var det endelig kommet her :) 33.000!

Så her er tallene mine:
4+5 - 5000
5+1 - 13.000
5+5 - 33.000

Da var det endelig kommet her :) 33.000!

Så her er tallene mine:
4+5 - 5000
5+1 - 13.000
5+5 - 33.000
Ååå så fine tall!! Gratulerer! :wav:love7

Back
Topp