Håpefull21
Betatt av forumet
Wow!Da var det endelig kommet her 33.000!
Så her er tallene mine:
4+5 - 5000
5+1 - 13.000
5+5 - 33.000
Så fantastisk bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!Da var det endelig kommet her 33.000!
Så her er tallene mine:
4+5 - 5000
5+1 - 13.000
5+5 - 33.000
Da var det endelig kommet her 33.000!
Så her er tallene mine:
4+5 - 5000
5+1 - 13.000
5+5 - 33.000
Lettelse at det går rette veienHerlig!!!!!!!
Hvordan går det med deg?Wow!
Så fantastisk bra!
Veldig fornøyd med talleneSå fin!
Får svar på hcg prøve fra i går kl 15 ca.. Veeeldig spent! Men har ikke blødd særlig siste døgnet iallefallHvordan går det med deg?
Har tenkt så mye på deg Den usikkerheten er så vond.. Håper på gode tall kl 15!Jeg måler hcg.
etter kjemisk i september så synes jeg det er godt å se om det er stigning
4+0: 111
4+4: 958
Tok ny prøve i går grunnet blødninger i helgen, får svar ca kl 15..er veldig spent på det!!
Gru/gleder meg til å få vite om blødningen var uskyldig, eller om det gikk galt denne gangen også
Godt å høre at blødningen er på hell! Håååper så for deg.Får svar på hcg prøve fra i går kl 15 ca.. Veeeldig spent! Men har ikke blødd særlig siste døgnet iallefall
Takk kjære degH
Har tenkt så mye på deg Den usikkerheten er så vond.. Håper på gode tall kl 15!
Da var det endelig kommet her 33.000!
Så her er tallene mine:
4+5 - 5000
5+1 - 13.000
5+5 - 33.000
Herregud så god du er Klarer å slappe av litt mer nå ja!Såå fantastisk!! Jeg griner for deg! Enn at det kunne gå så godt når det så såå mørkt ut! ❤ #hormonell Klarer du slappe av og glede deg igjen? ❤
Ikke tenk så mye på dobblingstiden da den øker fra rundt 6000, så er naturlig at den vil ta lenger tid til å dobles Den ser helt fin ut Om fosteret har dødd så vil du nok ikke få så høye stigninger og det vil falle voldsomt. Når jeg hadde ma økte den såvidt bare før den datt voldsomt. Prøven der det falt drastisk ble tatt minutter etter vi så og hørte et hjerte så slo så prosessen var i gang lenge før.Da var siste målingen kommet!
4+0: 111
4+4: 958
5+4: 7993
Doblingstiden mellom første og andre måling var 31 timer, men doblingstiden mellom andre og tredje måling var 55 timer
Så da kan vel i teorien fosteret f.eks dødd på lørdag og hcg startet å synke fra da?
Eller er jeg helt tullete nå?
Så hcg synker før forsteret dør?Ikke tenk så mye på dobblingstiden da den øker fra rundt 6000, så er naturlig at den vil ta lenger tid til å dobles Den ser helt fin ut Om fosteret har dødd så vil du nok ikke få så høye stigninger og det vil falle voldsomt. Når jeg hadde ma økte den såvidt bare før den datt voldsomt. Prøven der det falt drastisk ble tatt minutter etter vi så og hørte et hjerte så slo så prosessen var i gang lenge før.
Hos meg gjorde det det, men har ikke noe fasitsvar for hva som er standarden. Men verdiene dine ser helt fine ut, så ville ikke tenkt noe på detSå hcg synker før forsteret dør?
Takk for godt svar
Forumet her er fantastisk
Okey, skal prøve å roe meg med detteHos meg gjorde det det, men har ikke noe fasitsvar for hva som er standarden. Men verdiene dine ser helt fine ut, så ville ikke tenkt noe på det
Så fine tall da!!Da var det endelig kommet her 33.000!
Så her er tallene mine:
4+5 - 5000
5+1 - 13.000
5+5 - 33.000
TakkSå fine tall da!!