Masse gratulerer med alt.Målet er nådd. 65 kg sa den i dag. Har ikke veiedag før mandag da. Men sniktitta i dag. Minus 40 kg og det til 30 årsdagen min. Jeg er så glad !
Du er superflink
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse gratulerer med alt.Målet er nådd. 65 kg sa den i dag. Har ikke veiedag før mandag da. Men sniktitta i dag. Minus 40 kg og det til 30 årsdagen min. Jeg er så glad !
Kjempe bra. Og gratulerer med dagenMålet er nådd. 65 kg sa den i dag. Har ikke veiedag før mandag da. Men sniktitta i dag. Minus 40 kg og det til 30 årsdagen min. Jeg er så glad !
Masse gratulerer med alt.
Du er superflink
Tusen takk ♡♡♡ Gleder meg til å stelle meg og ta på den nye kjolen for å si det slikKjempe bra. Og gratulerer med dagen
Gratulerer så mye!! fantastisk!!Målet er nådd. 65 kg sa den i dag. Har ikke veiedag før mandag da. Men sniktitta i dag. Minus 40 kg og det til 30 årsdagen min. Jeg er så glad !
Tusen takkGratulerer så mye!! fantastisk!!
Bra jobba!
(Men pass på regelen med maks fire innlegg etter hverandre. Vil ikke du skal få kjeft)
Målet er nådd. 65 kg sa den i dag. Har ikke veiedag før mandag da. Men sniktitta i dag. Minus 40 kg og det til 30 årsdagen min. Jeg er så glad !