Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ringte inn på riksen i dag og håpet jeg kunne begynne med tabletter for fryseforsøket nå, men ble skuffa da de sa de hadde ferie og jeg måtte vente til august. Jeg visste det jo egentlig, men legen sa til meg at jeg kunne prøve. men men [>:]
Skjønner godt du er skuffa, men som de andre jentene sier, så er det ikke så lenge til august. Selvfølgelig utrolig kjedelig å måtte stå over en syklus, men må man så må man. Ønsker deg lykke til med forsøket i august.
Takk skal dere ha jenter, når man venter på noe går tiden så sakte, men har jo noe og henge fingra i nå så da skal jeg nok overleve ja:)
Fått tilbake hesten, blir 30 år i slutten av juli, bursdagsfest i midten av august, så da går det nok fort[:D]
Høres ut som om tida kommer til å fly avgårde [;)] Vi pussa opp kjøkkenet og dro en tur til Japan i ventetida. Gikk ganske fort da egentlig. Greit å ha noe annet å tenke på og henge fingrene i [:)]
Skjønner deg godt, når man venter så virker tiden utrolig lang selv om den egentlig ikke er det... Men som de andre sier så går tiden fort og du har jo masse å gjøre i mellomtiden. [:)]
ok, jeg var veldig heldig med de andre medisinene, fikk veldig lite bivirkninger så håper jeg slipper nå også[;)]
Jeg har bare 2 som er fryst sammen, håper begge overlever tiningen, da setter de inn begge 2 [:D]
Du da?
ok, har noen bonuser igjen du da[:D] Går ikke dette fryseforsøket mitt har jeg bare 1 fosøk igjen, det er litt nervepirrende og ha det hengende over meg. skremmende!