Må vente til august:(

fano

Gift med forumet
Ringte inn på riksen i dag og håpet jeg kunne begynne med tabletter for fryseforsøket nå, men ble skuffa da de sa de hadde ferie og jeg måtte vente til august. Jeg visste det jo egentlig, men legen sa til meg at jeg kunne prøve. men men [>:]

ORIGINAL: Apple

Heldigvis er det ikke sååå lenge til august. Håper dagene flyr raskere unna enn du tror! [:)]

Signerer denne, det blir en syklus senere på deg da.
Men det overlever du[;)] Kjønner du hadde håpet men...ferie er ferie......det hvet jeg alt om[8|]

Skjønner godt du er skuffa, men som de andre jentene sier, så er det ikke så lenge til august. Selvfølgelig utrolig kjedelig å måtte stå over en syklus, men må man så må man. Ønsker deg lykke til med forsøket i august.

Takk skal dere ha jenter, når man venter på noe går tiden så sakte, men har jo noe og henge fingra i nå så da skal jeg nok overleve ja:)
Fått tilbake hesten, blir 30 år i slutten av juli, bursdagsfest i midten av august, så da går det nok fort[:D]

Høres ut som om tida kommer til å fly avgårde [;)] Vi pussa opp kjøkkenet og dro en tur til Japan i ventetida. Gikk ganske fort da egentlig. Greit å ha noe annet å tenke på og henge fingrene i [:)]

jeg tror nemlig det blir i uke 35 eller 36 som du da, hvis jeg regner riktig da, greit og ha flere på laget da[:D]

Skjønner deg godt, når man venter så virker tiden utrolig lang selv om den egentlig ikke er det... Men som de andre sier så går tiden fort og du har jo masse å gjøre i mellomtiden. [:)]

jeg fikk tr i dag, så da har jeg den vel rundt samme tid i august, det er jo ik uke 33, den er veldig regelmessig

det har jeg, og godt er det[:D]

Blir spennende framover da [:D] De tablettene jeg skal gå på da, progynova er helt nytt for meg, får man noen bivirkninger av de?

ok, jeg var veldig heldig med de andre medisinene, fikk veldig lite bivirkninger så håper jeg slipper nå også[;)]
Jeg har bare 2 som er fryst sammen, håper begge overlever tiningen, da setter de inn begge 2 [:D]
Du da?

ok, har noen bonuser igjen du da[:D] Går ikke dette fryseforsøket mitt har jeg bare 1 fosøk igjen, det er litt nervepirrende og ha det hengende over meg. skremmende!

fikk mange topp kvalitet egg du da[:D] det er jo knallbra, vi får bare krysse fingra[:D] nå er det vår tur

Kjedelig å starte senere enn man hadde håpet ja, men må man så må man.
Håper tiden går raskt da[:)]

Ja ventetida er ikkje nåke gøy..[&o] Men det er heldigvis ikkje så lenge til no. Kanskje me blir rugarar i lag? Eg begynner på spray i veke 32[:)]

jeg synes du er heldig som får starte allerede i august, da....
vi er nok ikke i gang før nærmere desember...[:'(]

men månedene går heldigvis fort, straks er du igang [:)]

det kan hende da ja, blir en deli i august og holde følge med det[:D]

Hvorfor må dere vente så lenge? Er det første gangen?

ORIGINAL: fano

Hvorfor må dere vente så lenge? Er det første gangen?

ja, første forsøk. alt har gått veldig sakte med oss, så har små håp om at vi kommer igang i år...

Back
Topp