Må syte litt ;)

Stallkjærringa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Vi har akkurat kjøpt oss nytt hus ☺ og er veldig glad for det ☺

Men må si jeg ser litt mørkt på ting akkurat nå. Samboeren vil male huset utvendig, og det er fint. Men jeg synes tiden går fra oss. Og vi kan vell ikke skryte på oss å ha hatt noe sommer..

Jeg driver stall, og tar ride undervisning og har hester i trening. Og han har også startet med å bygge om stallen, så vi får høyre takhøyde og nye stallbokser. Men sånn som det er nå, kan jeg ikke ta noen hester inn fra beite.
Og på nyhuset må vi legge nytt gulv, for det er ikke trygt nok til hester å gå på nå.

Så føler ikke vi har nok tid før høsten er her og alt må være klart..

Og oppå det hele har jeg blitt syk og har feber, så jeg er bare enda mer trøtt og sliten enn før ;) så jeg får ikke hjulpet så mye som jeg egentlig vil nå ..

Noe langt og knotete, men måtte bare lette på trykket ;)

Uff ikke noe godt å være syk :( å hvertfall ille noe gøy når det er så mye å gjøre :( :(
Masse god bedring å håper at alt går seg til :)

Huff, håpe det ordner seg.
Riktig god bedring:)

Takk ☺ ja, håper virkelig vi blir ferdig i tide ☺ er ganske avhengig av det..

Merker også at jeg blir mer irritabel når jeg er bekymret for dette..
Så jeg synes virkelig synd på samboeren :p han er helt suveren og står på dagen lang ❤

Gratulerer med nytt hus! Jeg synes det er veldig godt forståelig at du blir stresset av dette... Og kanskje derfor lettere for å bli syk... Forhåpentligvis føler du deg mer ovenpå og mer istand til å jobbe målrettet med det som skal gjøres, når du er frisk. Jeg håper at du har mulighet, og klarer så godt som nylug, å fokusere på å bli frisk først! God bedring!

Prøver å være flink til å legge meg nedpå når jeg blir sliten, problemet da er at jeg får dårlig samvittighet over hvor mye samboeren gjør.. men prøver da å være flink å diske opp med gode middager, så han får noe godt å spise ivertfall ☺

Vi har mange gode venner som jeg tror vil bistå mye i stallen når han starter med den.
Så jeg må nok lære meg å stresse ned over sånne ting.. det har alltid ordnet seg tidligere.
Men merker her at kontrollfriken som jeg er, så er det vanskelig å ikke ha full kontroll; )

Back
Topp