Må si jeg er glad (nyhetene)

ORIGINAL: LoveMyLife

ORIGINAL: solsikkebaby

ORIGINAL: Citerza

Jeg tok den, og står ved det valget.. Alternativet kunne vært så mye værre..

Jeg og, og grunnen til at ikke flere ble smittet er jo fordi så mange tok vaksinen, det gjorde at smitten ikke ble spredd mer enn den ble.
Så de som ikke tok vaksinen kan takke alle de som tok vaksinen.

Den er jeg veldig enig i!!

Jo, takk skal dere ha, men vi fikk nå svineriet uansett vi. Så vær så god[&:]

Men jeg synes uansett det er dumt at man skal gi hverandre dårlig samvittighet for valg man tok ut ifra hva man trodde var best.

ORIGINAL: turbo trash

ORIGINAL: Søtnos*

Burde jeg føle meg som en dårlig mor fordi jeg valgte å gi snuppa mi med astma vaksina? Sånne tråder som dette her byr meg i mot[:@]

skal jeg helt ærlig si hva jeg mener?? jeg håper dette får mennesker til å tenke selv, og at neste gang så tenker man ett par runder til. slik at man året etter har gode argumenter for hvorfor man gjorde det man gjorde.
Vi tok ikke vaksinen. den var ikke forsket på, de bare hev den etter oss. Datteren min har også astma, hun fikk svineinfluensaen, og hun ble ikke noe mer syk enn når hun har streptokokker.  Jeg velger mammahjertet fremfor mediahysteri.

Det var din unge[8|] For et tragiskt svar[:'(]

Da finner jeg en link til en unge som har lidd og dødd av svineinfluensa jeg da, og så skriver jeg hvor glad jeg er for så vi tok den... burde ikke være vanskelig. Mange som døde.

Burde jeg føle meg som en dårlig mor fordi jeg valgte å gi snuppa mi med astma vaksina? Sånne tråder som dette her byr meg i mot[:@]

skal jeg helt ærlig si hva jeg mener?? jeg håper dette får mennesker til å tenke selv, og at neste gang så tenker man ett par runder til. slik at man året etter har gode argumenter for hvorfor man gjorde det man gjorde.
Vi tok ikke vaksinen. den var ikke forsket på, de bare hev den etter oss. Datteren min har også astma, hun fikk svineinfluensaen, og hun ble ikke noe mer syk enn når hun har streptokokker.  Jeg velger mammahjertet fremfor mediahysteri.

Vel, det var heftige diskusjoner og vi som valgte å la være å gi vaksinen i fjor fikk gjennomgå ganske heftig her inne. så veit du hva, føler at det er litt vår tur nå jeg.

Vel, det var heftige diskusjoner og vi som valgte å la være å gi vaksinen i fjor fikk gjennomgå ganske heftig her inne. så veit du hva, føler at det er litt vår tur nå jeg.

Så da har du rett til å si at jeg var en dårlig mor som ga den? [8|] *Rister oppgitt på hodet over hvor dumme folk kan være*
Jeg liker ikke sånne tråder som dette. Men innerst inne vet jeg at jeg gjorde riktig valg.Sambo var dausjuk, det unner jeg virkelig ikke det kjæreste jeg eier og har.

ORIGINAL: Citerza

Jeg tok den, og står ved det valget.. Alternativet kunne vært så mye værre..

ORIGINAL: Labambie

Tja.... 2 PROMILLE av de som tok vaksinen har fått bivirkninger som kan direkte relateres til den. Alt det andre blir bare spekulasjoner....

Så hodet på plass folkens, husk at ting blåses opp i media. 2 promille er svææææært få.

og det er ganske mye mindre enn bivirkninger på andre vaksiner. Tror folk glemmer at nesten hele norges befokning tok vaksina og at noe sånt som 20-30 000 har fått bivirkninger. Det er IKKE mange!
Alle vaksiner har en eller annen form for bivirkninger.

Here we go again[8|]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

ORIGINAL: Labambie

Tja.... 2 PROMILLE av de som tok vaksinen har fått bivirkninger som kan direkte relateres til den. Alt det andre blir bare spekulasjoner....

Så hodet på plass folkens, husk at ting blåses opp i media. 2 promille er svææææært få.

og det er ganske mye mindre enn bivirkninger på andre vaksiner. Tror folk glemmer at nesten hele norges befokning tok vaksina og at noe sånt som 20-30 000 har fått bivirkninger. Det er IKKE mange!
Alle vaksiner har en eller annen form for bivirkninger.

Nå har ikke Labambie lagt ut noe dokumentasjon på det der, så det er nok litt flere en 2 promille.

Men mange mange sliter med ettereaksjoner av vaksinen, men det er en lang kamp og få det godskrevet som bivirkning.
Da må det forskes mer, og det tar tid..!!

Back
Topp