Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: råsadåsa
klart det må diskuteres.
tror dere ikke vi som var gravide og valgte å IKKE ta den fikk høre eller?
jeg ble spurt 100 ganger om ikke mer om hvorfor i all verden jeg ikke tok den, og forklarte gang på gang min mening.
såe, vi som ikke tok den må vel få lov å diskutere dette? det er helt fritt å være med eller ikke.
det jeg lurer på - er det noen som vet hvor lenge vaksinen har "virkning"?
altså, dette med narkolepsi feks.. er det fare for at det kan oppstå for alltid liksom?
ORIGINAL: Søtnos*
Burde jeg føle meg som en dårlig mor fordi jeg valgte å gi snuppa mi med astma vaksina? Sånne tråder som dette her byr meg i mot[:@]
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot
Beklager, det ble nok litt dumt skrevet, men jeg prøvde og rette det litt opp igjen opå slutten ved og si at det var ut ifra hva jeg har sett tidligere. Men jo,l jeg trur dette gjelder en del, men kanskje ikke nødvendigvis alltid den som laget tråden. Så jeg beklager. [:)]
ORIGINAL: Råsa Muffin
Burde jeg føle meg som en dårlig mor fordi jeg valgte å gi snuppa mi med astma vaksina? Sånne tråder som dette her byr meg i mot[:@]
Ja, det var jo AKKURAT det jeg skrev da [8|]
Det er såå langt ifra som du kan klare å få det.. Les litt mer enn HI du!
ORIGINAL: *Sookie*
http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7303959
Hmm..... Økning av narkolepsi også blandt uvaksinerte[8|]
ORIGINAL: råsadåsa
klart det må diskuteres.
tror dere ikke vi som var gravide og valgte å IKKE ta den fikk høre eller?
jeg ble spurt 100 ganger om ikke mer om hvorfor i all verden jeg ikke tok den, og forklarte gang på gang min mening.
såe, vi som ikke tok den må vel få lov å diskutere dette? det er helt fritt å være med eller ikke.
det jeg lurer på - er det noen som vet hvor lenge vaksinen har "virkning"?
altså, dette med narkolepsi feks.. er det fare for at det kan oppstå for alltid liksom?
Syns ikke det var så langt unna det du skreiv jeg [;)]
Syns ikke det var så langt unna det du skreiv jeg [;)]
ORIGINAL: Deisii
Synes det var et veldig vanskelig valg. Sleit sånn med å bestemme oss. Så ble vårt tantebarn født så alt for tidlig + at vi hadde en i risikogruppen. Så da var valget klart, hele familien tok den for å beskytte oss selv, vår lille premature tante/onkelbarn og andre. Føler meg også som en dårlig mor av slike tråder.
ORIGINAL: Deisii
Synes det var et veldig vanskelig valg. Sleit sånn med å bestemme oss. Så ble vårt tantebarn født så alt for tidlig + at vi hadde en i risikogruppen. Så da var valget klart, hele familien tok den for å beskytte oss selv, vår lille premature tante/onkelbarn og andre. Føler meg også som en dårlig mor av slike tråder.
Hvorfor det? Dere fulgte jo helsemyndighetenes råd? Det var jo nærmest vaksinasjonspress!
Synes det er ille at dere føler dere som dårlig mødre bare fordi det kommer frem positivet/negative siden ved å ta/ikke ta vaksinen.
Føler det bare sånn[:(]
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot
Nok en gang synes jeg det er tåpelig og komme med slike tråder. Blir litt slik "Hva sa jeg?" *gni det inn i trynet åp de som ga barna sine vaksinen*
En ting er og diskutere slike ting i forkant, en annen ting er og komme med det i ettertid, når det er for sent og gjøre noe med. Men jeg trur mange har behov for og hovere litt i denne saken, i allefall ut ifra hva jeg har sett tidligere.
Det var ikke mitt poeng i det hele tatt ..
Hadde det vært poenget hadde jeg skrevet det på en helt annen måte! Jeg bryr meg ikke om hvem her som har tatt den/ikke tatt den. Og som du skriver virker det som om jeg er "dømmende". Men det er faktisk ikke min hensikt.
Jeg så det på nyhetene, og ble faktisk sjokkert, og redd på vegne av mennesker i min familie. Og hadde jeg tatt den vaksina, eller gitt den til barna mine, så ville jeg absolutt hørt om det om jeg ikke fikk det med meg på nyhetene.
ORIGINAL: *Sookie*
Men husk på at man vet ikke, å kommer heller ikke til å få vite hva konsekvensene hadde vært om ikke så mange hadde vaksinert seg..