Bestille 6-ukerskontrollen selv? Jeg var ikke på det sist, og ikke fått noe innkalling nå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må vel ikke, men jeg syns det var greitBaby sin har vi vært på, enda ho bare var 4 ukerer det nødvendig med en til seg selv, da? Føler meg helt fin der nede.. Kjenner ikke noe til "tampongen" lenger heller, ikke når jeg kjenner oppi en gang, så regner med det bare var litt slapt
![]()
Ja, og hvis ikke kan man bare be om detSjekker legen underlivet på 6ukers kontrollen?
Jeg er over 25 og går hvert tredje år for cellesjekk, var der sist for to år siden så derfor er det sikkert ingen krise om jeg venter til jeg får innkallingJeg var til fastlegen min sist! Om jeg ikke husker feil så sa hun at hun pleide å ta celleprøve etter ett svangerskap. Så tenker absolutt det kan være lurt å gå, selvom man sikkert ikke må;-) Jeg skal på 6 ukers kontroll selv på fredag.
Det er det sikkert ikkeJeg er over 25 og går hvert tredje år for cellesjekk, var der sist for to år siden så derfor er det sikkert ingen krise om jeg venter til jeg får innkalling![]()
Det gjør det helt sikkert, snakket med fastlegen min på tlf i dag ang 6-ukerskontroll, alt vi ble enige om var zerasette, p-pillerDet er det sikkert ikkebare mener hun sa at det kunne skje forandringer under ett svangerskap.