Må man?

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Bestille 6-ukerskontrollen selv? Jeg var ikke på det sist, og ikke fått noe innkalling nå..

6 ukers kontroll til baby får du på helsestasjonen, 6 ukers kontroll til deg må du bestille selv :)

Baby sin har vi vært på, enda ho bare var 4 uker:P er det nødvendig med en til seg selv, da? Føler meg helt fin der nede.. Kjenner ikke noe til "tampongen" lenger heller, ikke når jeg kjenner oppi en gang, så regner med det bare var litt slapt :-P

Jeg skal bare ha kontrollen for å få prevensjon igjen. Og så setter legen min av litt lenger tid siden det er kontroll og ikke vanlig time. Greit med litt ekstra tid hvis jeg lurer på noe..

Baby sin har vi vært på, enda ho bare var 4 uker:P er det nødvendig med en til seg selv, da? Føler meg helt fin der nede.. Kjenner ikke noe til "tampongen" lenger heller, ikke når jeg kjenner oppi en gang, så regner med det bare var litt slapt :-P
Du må vel ikke, men jeg syns det var greit :) er gratis også, så koster jo ikke noe... :)

Sniker fra april... Husker ikke fra forrige gang men er det fastlegen som sjekker deg på 6 ukers kontroll? Eller kan man bestille privat hos gynekolog?? Føler det er tryggest..,

Jeg var til fastlegen min sist! Om jeg ikke husker feil så sa hun at hun pleide å ta celleprøve etter ett svangerskap. Så tenker absolutt det kan være lurt å gå, selvom man sikkert ikke må;-) Jeg skal på 6 ukers kontroll selv på fredag.

Jeg var til fastlegen min sist! Om jeg ikke husker feil så sa hun at hun pleide å ta celleprøve etter ett svangerskap. Så tenker absolutt det kan være lurt å gå, selvom man sikkert ikke må;-) Jeg skal på 6 ukers kontroll selv på fredag.
Jeg er over 25 og går hvert tredje år for cellesjekk, var der sist for to år siden så derfor er det sikkert ingen krise om jeg venter til jeg får innkalling :-)

Jeg er over 25 og går hvert tredje år for cellesjekk, var der sist for to år siden så derfor er det sikkert ingen krise om jeg venter til jeg får innkalling :)
Det er det sikkert ikke:-) bare mener hun sa at det kunne skje forandringer under ett svangerskap.

Back
Topp