Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler pose isolerer mer. Det er lunt å godt. Unngår trekk fra sidene eller under. Så jeg foretrekker egentlig pose hele åretså her har jeg alt kjøpt pose til babyen.
Her var det mange alternativer jeg ikke hadde tenkt på!virker som om det går greit med dyne og pledd, men er mer praktisk og lettere å få det til å funke med pose?
Posen er i alle fall veldig anvendelig, syns jeg.Og sånne store som voksi kan jo brukes opp til tre vintersesonger, og også ellers i året også alt etter hvor man bor og hvor stor ungen er
Vi arvet både en pent brukt voksipose, og en dunpose. Den i dun brukte vi som sovepose hos svigers. En annen fin ting med vognpose til nattsoving er at det føltes litt tryggere ved samsoving, syns hun ble litt mer beskyttet da.![]()
OK! Høres jo bra ut da!vi har lyst på bugaboo buffalo-vognen, og har skjønt det slik at voksiposene ikke passer så godt i dem? Er posene til bugaboo mindre enn voksi slik at de varer kortere?
Det har jeg ikke aaaanelse omhåper noen kan svare deg
![]()