"Må" man ha vognpose?

For meg er vognpose et must ja! Med storebror hadde jeg ikke bilpose, men kommer til å skaffe meg denne gangen. Måtte kle på så mye og ha pledd i tillegg pluss å sitte i en iskald bil syns jeg ikke var noe særlig :p

-mobil taster-
 
Absolutt luneste alternativet!! Det er jo kanskje noe dere kan ønske dere til babyen?!? Vi fikk en odenwalder dunpose av min mormor til storebror her i huset:) Han brukte den fra han var nyfødt til han sluttet å sove i vogna på dagtid! Her blir det definitivt pose igjen vinter, vår (før det blir skikkelig varmt) og høst!!
 
Dyne ligger jo babyen under inne - kan tenke deg hvor mye kaldere det er ute...
 
Mange av dere som har voksipose i bilstolen? Jeg vurderer det, men usikker på hvor mye man trenger det..?
Tenker at det må være mye enklere å ikke måtte kle på ungen så mye og rett i posen og ut i bilen.. Men er kanskje bare å bruke dyne/teppe og ut i bilen med litt klær under? Førstegangs så vet ikke hva som er lettest og nødvendig ;)
 
Sniker fra november!
Jeg har kjøpt Urban Voksipose! Der følger det med en forlenger del som gjør at man kan bruke den opp til 4-5 års alder!
Jeg vurderte også pose til bilstolen, men om hun har en varm dress og ull innerst ser jeg ikke vitsen med så mange poser! :)
 
Vognpose er absolutt å anbefale! Vi har voksi urban og er veldig fornøyde!!


Jente født 2011
Venter en liten 08.01.2014
 
Bilstolpose har vi ikke hatt til de to forrige, og tror ikke vi kjøper det denne gangen heller. Men det er sikkert kjekt å ha :)
 
Det blir sikkert vognpose her også da, siden alle sier det er det lureste. Til bilen tror jeg at jeg lar det være med en dress, og ev et teppe over i starten, så går det ann å åpne dressen litt når det begynner å bli varmt i bilen. Tror jeg da!
 
Det blir sikkert vognpose her også da, siden alle sier det er det lureste. Til bilen tror jeg at jeg lar det være med en dress, og ev et teppe over i starten, så går det ann å åpne dressen litt når det begynner å bli varmt i bilen. Tror jeg da!
Og så trenger man heller ikke ha det drepende varmt i bilen. Man har jo på seg vinterjakke selv, så man trenger ikke skru opp til 20 grader på klimaanlegget :)
 
Vi har kjøpt bilpose Ser så deilig ut å ligge i at jeg kunne ønske de fantes til voksne. Hahaha
Dette tenker jeg ofte når jeg legger barn i vogn i bhg, godt innpakket i pose. Ser såååå koselig og godt ut å ligge sånn.
 
  • Liker
Reactions: H27
Og så trenger man heller ikke ha det drepende varmt i bilen. Man har jo på seg vinterjakke selv, så man trenger ikke skru opp til 20 grader på klimaanlegget :)

Pleier ofte å ta av jakke selv, på litt lenger turer, og da er det jo godt å kunne åpne opp for den lille også. :)
 
Får tenke litt videre på vognposen, prøver å ikke ta alle utgiftene på en gang, så tenkte at hvis det er like greit med pledd og dyne, og trekk over igjen, så ville jeg spare vognposeutgiften til neste høst.

Bare følg med i tilbudsavisene, så kan du fort finne en vognpose på tilbud før januar. (Eller kjøpe brukt)
 
Bare følg med i tilbudsavisene, så kan du fort finne en vognpose på tilbud før januar. (Eller kjøpe brukt)

Følger med så godt jeg kan, har meldt meg på nyhetsbrev "overalt". ;-)
 
Vi har både bilstol pose og vognpose. Bilstol pose er jo tryggere enn masse klær for da legger bilbelte seg "rett" på barnet. For man skal ikke ha tykke jakker mellom kropp og belte.
 
Jeg skal også ha pose :) men skal ønsker meg mye til jul .. Det er jo kjempe dyrt med alle innkjøp ( vogn,seng,sengetøy,stellebord,babyklær,lekegrin. ( skal brukes i stuen til soning på dagen) etc etc !! Så i år blir det ønskeliste til den lille istedenfor meg :)
 
Back
Topp