"Må" man ha vognpose?

Sniker litt. Selv fikk jeg tak på en nydelig hjemmesydd bilstolpose. Den passer både til bilstolen og til quinnybaggen jeg skal bruke. :) så om dere syns vognposene tar så stor plass. Så annbefales en bilstolpose. Kan jo til og med sy en selv, så går tia litt fortere ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sitter og skriver utstyrsliste, og tenker litt på vognpose/voksipose, synes dette fort kan bli litt klumpete oppi bagvogna. "Holder" det med ei dyne og et godt teppe oppå? Eventuelt et ullteppe rett oppå babyen, og så ei dyne? Er det skikkelig kaldt ute, så er det gjerne masse is og glatt i tillegg, og da er det neppe mye jeg beveger meg ut på trilletur i starten (annet enn nødvendige turer som helsestasjon og slikt).

Kanskje noen av dere som har hatt vinterbabyer før har noen innspill? :)

sniker inn fra februargruppen...

i bagvognen brukte jeg ikke pose sist. Hadde lammeskinn oppå madrassen, ullklær på småen..hentesettet passet i to mnd:) og brukte dyne. Hadde et ekstra teppe i om det var veldig kaldt. Begynte ikke å bruke vognpose før vi gikk over til sportsdelen av vognen. Så du klarer deg lenge uten pose.. Men det er greit å ha f.eks en voksipose mtp soving obhg senere etc;)
 
Jeg sydde en bilstolpose til storesøster og den var gull verdt, i vogna bruker vi voksi urban.
 
Back
Topp