Salami!! og en god italiensk vin ønsker jeg meg men det blir vel vin om et års tid kanskje, om babyen sover hele natta og jeg ikke trenger å nattamme ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken brie er pasteurisert? Strandaskinke og brie er savnet!!
Spekeskinke, roastbeef, salami og rødvin!!!
Salami fra Gilde kan man spise fram til dag fem etter åpning av pakken, har jeg fått høre
Noen sier ja og noen sier nei. Matportalen sier nei. Derfor velger hvertfall jeg å holde meg borteSeriøst????? Kan jeg få tilfredsstilt mine lyster??
Herregud, du har ikke tilfeldigvis en link? Tror jeg må handle på veien hjem..
Kan da spise røkt laks, så lenge den er FERSK Samme med sushi (minus tunfisk)Jeg har SÅ lyst på eggerøre med r økt laks! Holder ikke ut... he he
Hvilken brie er pasteurisert? Strandaskinke og brie er savnet!!
Akkurat slik jeg er har ikke spist det på lenge.. Men nå tenker jeg på det hver dagKan jeg ikke spise roastbeef?!
Det ser dere! Jeg har ikke hatt lyst på roastbeef en eneste gang så langt før akkurat nå. Nå fikk jeg kjempelyst på det!
Seriøst????? Kan jeg få tilfredsstilt mine lyster??
Herregud, du har ikke tilfeldigvis en link? Tror jeg må handle på veien hjem..
Kan da spise røkt laks, så lenge den er FERSK Samme med sushi (minus tunfisk)
Matportalen er vell det tryggeste å forholde seg tilHæ? Er d sant, leste at jeg ikke kunne spise d jeg Nå blir jeg forvirra igjen... he he ☺ noen som har tips til gode pålitelige kilder jeg kan se på i forhold til hva jeg kan spise og ikke kan spise? ikke lett å Være forvirret førstegangsgravid...