Må ha må ha!

........

Forelsket i forumet
Jeg vil ha spekeskinke, brie, fetaost og fenalår nå!! Kan ikke tro at jeg må vente helt til slutten av september med å spise all favorittmaten min!

Jeg vil ha ferskt rundstykke med salami og agurk... Noe jeg ALDRI spiser ellers!!

Nå går det i skikkelig grovt brød med leverpostei, agurk og litt majones :D FANTASTISK GODT hehe :)

Jeg har også sååå lyst på salami, d hadde jeg sist også :p spiserdet aldri ellers! Og spekeskinke med eggerøre! Nam

Jeg spiser pasteurisert fetaost uansett, men hvis du ikke gjør det kan jeg virkelig anbefale fetaost på pizza. Det er helt fantastisk!

Ja, jeg spiser nesten bare skiver med leverpostei og majones. Alt av middag er fælt, men når jeg går borti den brien på butikken krever det enorme mengder selvkontroll å la være

Amen!!! Skal hamstre og ha i fødebagen ;) :D

Jeg vil ha blåmuggost i alle former. ÅH HERREGUD! Jeg vil ha det nå.

Og snus...

Og rødvin.

Jeg har såååå lyst på fersk kneip brød med salami og agurk! Leste en artikkel her inne som noen la ut om at de store norske produsentene frøys og kokte salamien elns i prossessen så de skulle være safe, men jeg har så absolutt ikke lyst å gjøre noe galt. Vet ikke om jeg tørr :/

Jeg elsker fenalår og det var helt forferdelig rundt julen, onkelen min pleier å få på jobb og da får jeg det :P Måtte kaste nesten hele greia -.- BLÆ! Så kjipt å bare sitte å stirre på det å vite at det kan jeg ikke spise.. Men men nå er det borte, så får jeg heller ha det tilgode neste jul :p

Men hvis salamien blir kokt av produsenten så er det jo ikke salami... :p Vanskelig å forklare, men grunnen for at de bakteriene kan oppstå er vell fordi kjøttet er rått på en måte? Slet i jula jeg også. Fikk vell såvidt smaka på fenalåret før jeg måtte gi meg. Resten ble kastet :|

Back
Topp