Jeg har sagt at når vi skal bygge ut kjøkkenet (om mange år, å da er det vell ikke vits) så vill jeg ha dobbelt kjøleskapJa, så har alltid ekstra med drikke der og middager vi skal ha utover uken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sagt at når vi skal bygge ut kjøkkenet (om mange år, å da er det vell ikke vits) så vill jeg ha dobbelt kjøleskapJa, så har alltid ekstra med drikke der og middager vi skal ha utover uken.
Jeg har sagt at når vi skal bygge ut kjøkkenet (om mange år, å da er det vell ikke vits) så vill jeg ha dobbelt kjøleskapvirker så mye greiere
![]()
Drømmer om 2 kjøleskap - vi har ett ganske stort ett nå, men storhandler her og, blir fort lite plass..Vi har 2 kjøleskap, det er deilig. Men skulle hatt større frys![]()
Det blir dyrt ja. Vi storhandler![]()
HeheHar så lyst på kjøtt plutselig! Aldri vært noe glad i biff osv, men nå er det jo bare såå godtbiff til kvelds i dag;-)
Med hjemmelagde båtpoteter og bernaisesausHeheproteiner rett å slett da? Men det er jo bare greit
biffmiddag er jo så godt
![]()
Ååååh namMed hjemmelagde båtpoteter og bernaisesausåh, vann i munnen
![]()
Mhm, veldig greit med 2Drømmer om 2 kjøleskap - vi har ett ganske stort ett nå, men storhandler her og, blir fort lite plass..
Det er så typisk at jeg har lyst på all spekematen jeg kan hive i meg når jeg absolutt ikke kan spise det
Har også lyst på fisk, sushi, smoothie, ritz kjeks med kremost på, eller chips
Masse lyster merker jeg nå i det siste![]()
Så enkelt å greit daIkke så veldig originalt, men brødskive med gulost - stanser kvalmen med en gang![]()
Spiser ellers veldig lite brød..
Veldig - og raskt å lage. BonusSå enkelt å greit da![]()
Ikke minstVeldig - og raskt å lage. Bonus![]()
Hehe ^-^ Ser for meg at det er noe jeg kunne gjort (uten å være gravidIkke minstglemmer ikke med minsta da stod jeg ute i regnet med paraply å grilla bare fordi jeg ville ha grillmat
da er det mye lettere med en skive med ost
![]()
HeheHehe ^-^ Ser for meg at det er noe jeg kunne gjort (uten å være gravid)