Må forlate dere..

:Heartbigred:Heartred:Heartred
Da har det kommet dit, det gikk som jeg fryktet på tul i dag etter en liten uke med spotting, blødning. Har ikke hatt noen smerter, så hadde jo et lite håp. Men nei ingen baby å se der nei.. :sad010
Så da var det en spontanabort jeg har hatt.
Trist.. føler meg så tom.. men men sånn man vet kan skje. Bra kroppen ordnet opp på egenhånd i det minste.
Får bare prøve igjen da. Vi er veldig enige om det så.
Lykke til videre alle dere andre flotte damer her inne !!:Heartpink
Så trist! Føler med deg. Men som du skriver så er det dessverre sånt som skjer og du er ikke alene. Lykke til videre. Det går bra til slutt ❤️
 
Ååå:( det var veldig trist å høre! Det må være en utrolig tøff opplevelse. Dere får ta godt vare på hverandre, så håper jeg det klaffer fort igjen og holder helt til mål! Som du sier, godt at kroppen ordner opp selv hvis det var noe galt, men er en mager trøst:Heartpink
Ja det var en tøff beskjed å få i stolen der. :(
Selv om jeg fryktet at det var det blødningen var. Men da har jeg hatt en abort uten smerter og som en liten mens. Noe positivt i det.
Ja får håpe jeg snart kommer inn i en ny termingruppe igjen :Heartpink lykke til videre :Heartred

Åh så trist å høre! Jeg hadde en sa i starten av juni og ble gravid igjen 18 dager senere! Hadde lest at man lettere blir gravid etter en sa ettersom livmoren fått tømme seg og da er miljøet der veldig bra. Og det stemte! Håper du også blir gravid snart igjen! :Heartred
Det gikk fort da, kan jo krysse fingrene og håpe jeg er like heldig :Heartpink
 
:Heartbigred:Heartred:Heartred
Så trist! Føler med deg. Men som du skriver så er det dessverre sånt som skjer og du er ikke alene. Lykke til videre. Det går bra til slutt ❤️
Takk for det ❤ ja det er jo sånt som skjer, og jeg har begynt å prøve å se det positive i det og se fremover. Vi er hvertfall enige om å bare prøve igjen. Så skal jeg nyte dagene med 1åringen vår som lyser opp dagen med sitt smil imens :)
 
Det var trist å høyre. Gode tankar herifrå og lukke til! Eg hadde MA med påfølgande medisinsk abort 11.juni. Vel fem veker etter testa eg positivt igjen :)
Takk, godt å høre positive historier rundt å miste kjenner jeg. Krysse fingrene for at kroppen min snart er klar for en liten spire igjen. ❤
 
Leit å høre :( hvor langt hadde du kommet? Har mistet to ganger selv, så jeg holder nesten litt pusten her. ønsker deg all hell og lykke videre <3
Det er skummelt altså, plutselig så er det hele bare over.. Hva vi damer skal gå igjennom. :(
Aborten startet da når jeg var 9+0 uker.
Tusen takk for det :Heartpink
 
Det her var veldig trist å lese:(:( ønsker dere masse lykke til med prøving videre:Heartred
 
Takk så mye for gode tanker, lykkeønskninger osv fra dere her inne damer. Setter stor pris på det ! :Heartpink
Tårene sitter virkelig løst i disse dagene, skal ikke mye til før det presser på. Hadde prøvd å fprberede meg på at det ikke var liv der før ul, men det er vondt allikevel å høre at desverre.. :(
Var redd dette skulle gjøre litt med forholdet, men føler bare dette fører meg og min samboer tettere sammen. Vi støtter hverandre, og prøver å holde humøret oppe. Og vi er enige om at det skal gå bra, snart sitter nok spiren fast igjen. Er noe med det når man får positiv test så begynner tankene å spinne.. Så får vi håpe kroppen snart er klar for at en liten spire klamrer seg fast igjen, og at den sitter helt til termin ❤

Det har vært veldig koselig å henge her inne med dere, ønsker dere masse lykke til videre frem mot mars 2022. Heier på dere!! ❤
 
Å nei! Så trist å lese!:( Sender deg masse klemmer og ønsker deg lykke til videre!:Heartred
 
Å nei! Så trist å lese!:( Sender deg masse klemmer og ønsker deg lykke til videre!:Heartred
Takk så mye for det :Heartpink kjenner jeg er så sint for at det gikk den veien.. hvorfor liksom. Men det finner man jo ikke svar på. Er vanlig får man høre. Joda men gjør allikevel veldig vondt..
Men vi får vel bare prøve igjen da ❤
 
Tenkte bare oppdatere litt her.

Det var ingen spontanabort jeg hadde. I går ettermiddag ble jeg hastet inn til sykehuset med ekstreme smerter og oppkast, viser seg at graviditeten satt i ene egglederen. :( og masse blod i buken.
Så da var det rett opp på operasjon..
Så nå blir det litt tid på sykehuset, og la kroppen komme seg. . Veldig tøft både fysisk og psykisk..
Dette var helt uvirkelig, et mareritt som kunne endt veldig dårlig. Så er glad det ble tatt så fort og at det gikk bra med meg ❤ pass på dere selv damer!
 
Tenkte bare oppdatere litt her.

Det var ingen spontanabort jeg hadde. I går ettermiddag ble jeg hastet inn til sykehuset med ekstreme smerter og oppkast, viser seg at graviditeten satt i ene egglederen. :( og masse blod i buken.
Så da var det rett opp på operasjon..
Så nå blir det litt tid på sykehuset, og la kroppen komme seg. . Veldig tøft både fysisk og psykisk..
Dette var helt uvirkelig, et mareritt som kunne endt veldig dårlig. Så er glad det ble tatt så fort og at det gikk bra med meg ❤ pass på dere selv damer!


Oi Shit! Så bra det gikk bra med deg! Stor klem og god bedring ❤️
 
Tenkte bare oppdatere litt her.

Det var ingen spontanabort jeg hadde. I går ettermiddag ble jeg hastet inn til sykehuset med ekstreme smerter og oppkast, viser seg at graviditeten satt i ene egglederen. :( og masse blod i buken.
Så da var det rett opp på operasjon..
Så nå blir det litt tid på sykehuset, og la kroppen komme seg. . Veldig tøft både fysisk og psykisk..
Dette var helt uvirkelig, et mareritt som kunne endt veldig dårlig. Så er glad det ble tatt så fort og at det gikk bra med meg ❤ pass på dere selv damer!
Uff så vondt å høre:( Vet hva du går igjennom, har også blitt operert for svangerskap utenfor livmor i den ene egglederen.. Trodde også den gang at det kun var spontanabort, men så kom smertene i ettertid som endte med operasjon.
Ønsker deg god bedring og ta vare på deg selv❤️
 
Uff så vondt å høre:( Vet hva du går igjennom, har også blitt operert for svangerskap utenfor livmor i den ene egglederen.. Trodde også den gang at det kun var spontanabort, men så kom smertene i ettertid som endte med operasjon.
Ønsker deg god bedring og ta vare på deg selv❤️
Takk for det ❤ på et vis godt å høre man ikke er alene. Er ikke ofte jeg har hørt om andre som har opplevd det.
 
Tenkte bare oppdatere litt her.

Det var ingen spontanabort jeg hadde. I går ettermiddag ble jeg hastet inn til sykehuset med ekstreme smerter og oppkast, viser seg at graviditeten satt i ene egglederen. :( og masse blod i buken.
Så da var det rett opp på operasjon..
Så nå blir det litt tid på sykehuset, og la kroppen komme seg. . Veldig tøft både fysisk og psykisk..
Dette var helt uvirkelig, et mareritt som kunne endt veldig dårlig. Så er glad det ble tatt så fort og at det gikk bra med meg ❤ pass på dere selv damer!

Ånei, så fælt :( håper du kommer deg greit og får god oppfølging! Ta godt vare på deg selv :Heartred
 
Ånei, så fælt :( håper du kommer deg greit og får god oppfølging! Ta godt vare på deg selv :Heartred
Takk for det, de passer godt på meg på sykehuset nå hvertfall. Og neste gang jeg blir gravid om jeg ville, (kjenner på frykten) så skulle jeg få bli henvist hit raskt så de fikk følge med at det ligger riktig sted ♡
 
Tenkte bare oppdatere litt her.

Det var ingen spontanabort jeg hadde. I går ettermiddag ble jeg hastet inn til sykehuset med ekstreme smerter og oppkast, viser seg at graviditeten satt i ene egglederen. :( og masse blod i buken.
Så da var det rett opp på operasjon..
Så nå blir det litt tid på sykehuset, og la kroppen komme seg. . Veldig tøft både fysisk og psykisk..
Dette var helt uvirkelig, et mareritt som kunne endt veldig dårlig. Så er glad det ble tatt så fort og at det gikk bra med meg ❤ pass på dere selv damer!
Åh så utrolig skummelt! Den store skrekken det der. Bra det går fint med deg etter forholdene :Heartred
God klem!
 
Back
Topp