Må forlate dere..

Minime1315

Gift med forumet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Da har det kommet dit, det gikk som jeg fryktet på tul i dag etter en liten uke med spotting, blødning. Har ikke hatt noen smerter, så hadde jo et lite håp. Men nei ingen baby å se der nei.. :sad010
Så da var det en spontanabort jeg har hatt.
Trist.. føler meg så tom.. men men sånn man vet kan skje. Bra kroppen ordnet opp på egenhånd i det minste.
Får bare prøve igjen da. Vi er veldig enige om det så.
Lykke til videre alle dere andre flotte damer her inne !!:Heartpink

Å, så utrolig leit! Vet altfor godt hvordan det føles ❤️ Ta vare på deg selv, og masse lykke til med fremtidig prøving! ❤️

Da har det kommet dit, det gikk som jeg fryktet på tul i dag etter en liten uke med spotting, blødning. Har ikke hatt noen smerter, så hadde jo et lite håp. Men nei ingen baby å se der nei.. :sad010
Trist.. føler meg så tom.. men men sånn man vet kan skje. Bra kroppen ordnet opp på egenhånd i det minste.
Ånei:Heartblue Håper ny spire sitter raskt og holder seg fast!

Å, så utrolig leit! Vet altfor godt hvordan det føles ❤️ Ta vare på deg selv, og masse lykke til med fremtidig prøving! ❤️
Det er så mye tøffere enn man ser for seg. Hva vi damer må gjennom! Tårene sitter løst i dag. Tusen takk for det ❤

:HeartredNei så trist! Godklem til deg og lykke til videre :Heartred
Ja veldig trist, ville liksom ikke helt innse det før jeg fikk det bekreftet. Da stakk det litt mer enn jeg trodde det ville.. :( takk for det :Heartpink

Så grusomt! :(❤️ Lykke til videre, håper spiren sitter raskt! Stor klem❤️
Ja tungt dette, føler meg så tom.. :Heartpink
Syns liksom det kunne skjedd litt tidligere om det først skulle gå den veien.. :(

Det var trist å lese :( masse lykke til med prøving, håper det gårhele veien neste gang:Heartred ta vare på deg selv :love2
Tusen takk for det :Heartred det skal jeg gjøre. Så krysser det jeg har for at det klaffer igjen så fort kroppen er klar for det.

Ånei! :(
Masse lykke til med prøving og krysser fingrer og tær for at neste spire klamrer seg fast :Heartred

Ånei! :(
Masse lykke til med prøving og krysser fingrer og tær for at neste spire klamrer seg fast :Heartred
Takk for det :Heartpink setter stor pris på lykkeønskninger fra dere. Det betyr mye. Ikke mange jeg har delt dette med enda så.

Det er så mye tøffere enn man ser for seg. Hva vi damer må gjennom! Tårene sitter løst i dag. Tusen takk for det ❤

Ja veldig trist, ville liksom ikke helt innse det før jeg fikk det bekreftet. Da stakk det litt mer enn jeg trodde det ville.. :( takk for det :Heartpink

Ja tungt dette, føler meg så tom.. :Heartpink
Syns liksom det kunne skjedd litt tidligere om det først skulle gå den veien.. :(

Det forstår jeg veldig godt. Hadde samme følelsen selv når jeg mistet. Det er virkelig grusomt, og ja, mye tøffere enn man ser for seg! ❤️❤️❤️

Ååå:( det var veldig trist å høre! Det må være en utrolig tøff opplevelse. Dere får ta godt vare på hverandre, så håper jeg det klaffer fort igjen og holder helt til mål! Som du sier, godt at kroppen ordner opp selv hvis det var noe galt, men er en mager trøst:Heartpink

Åh så trist å høre! Jeg hadde en sa i starten av juni og ble gravid igjen 18 dager senere! Hadde lest at man lettere blir gravid etter en sa ettersom livmoren fått tømme seg og da er miljøet der veldig bra. Og det stemte! Håper du også blir gravid snart igjen! :Heartred

Det var trist å høyre. Gode tankar herifrå og lukke til! Eg hadde MA med påfølgande medisinsk abort 11.juni. Vel fem veker etter testa eg positivt igjen :)

Leit å høre :( hvor langt hadde du kommet? Har mistet to ganger selv, så jeg holder nesten litt pusten her. ønsker deg all hell og lykke videre <3

Ånei, så utrolig trist! Føler med deg, vet godt hvor fryktelig det føles :Heartred

Så trist å høre:Heartpink håper det kommer en ny spire veldig snart :Heartred

Det var veldig trist å høre:(
Neste spire må sitte helt til termin❤️
Lykke til videre og ta vare på deg selv❤️

Back
Topp