Må dessverre takke for meg..

Livv

Betatt av forumet
Hei alle fine, flotte damer! Jeg må desverre takke for meg. Etter to missed abortion på under et år, er jeg nå på god vei inn i min tredje.. Ufattelig kjipt i utgangspunktet, og ekstra tungt når veien mot graviditetene er så lang og hard (ivf).. Lykke til til alle sammen.. ❤️

Hei alle fine, flotte damer! Jeg må desverre takke for meg. Etter to missed abortion på under et år, er jeg nå på god vei inn i min tredje.. Ufattelig kjipt i utgangspunktet, og ekstra tungt når veien mot graviditetene er så lang og hard (ivf).. Lykke til til alle sammen.. ❤️

Så utrolig trist :(
Stor klem ❤️

Ååå så utrolig leit å høre. Sender styrkeklemmer din vei. Måtte neste spire bli en nydelig frisk og fin baby :Heartred

:HeartredHuff, så utrolig trist! IVF er hardt og du er tøff. Håper inderlig det lykkes for deg neste gang:Heartred

Veldig trist :Heartred sender en stor klem :Heartred

Så leit og høre :Heartred måtte det klaffe nestegang:Heartred

Livet er så urettferdig noen ganger :sorry: Ønsker deg masse lykke til videre og håper neste spire sitter hele veien :Heartred Varm klem fra meg!

Back
Topp