Må dessverre takke for meg..

Livv

Betatt av forumet
Assistert-jentene
Hei alle fine, flotte damer! Jeg må desverre takke for meg. Etter to missed abortion på under et år, er jeg nå på god vei inn i min tredje.. Ufattelig kjipt i utgangspunktet, og ekstra tungt når veien mot graviditetene er så lang og hard (ivf).. Lykke til til alle sammen.. ❤️
 
Hei alle fine, flotte damer! Jeg må desverre takke for meg. Etter to missed abortion på under et år, er jeg nå på god vei inn i min tredje.. Ufattelig kjipt i utgangspunktet, og ekstra tungt når veien mot graviditetene er så lang og hard (ivf).. Lykke til til alle sammen.. ❤️

Så utrolig trist :(
Stor klem ❤️
 
Hei alle fine, flotte damer! Jeg må desverre takke for meg. Etter to missed abortion på under et år, er jeg nå på god vei inn i min tredje.. Ufattelig kjipt i utgangspunktet, og ekstra tungt når veien mot graviditetene er så lang og hard (ivf).. Lykke til til alle sammen.. ❤️

Ååå så utrolig leit å høre. Sender styrkeklemmer din vei. Måtte neste spire bli en nydelig frisk og fin baby :Heartred
 
:HeartredHuff, så utrolig trist! IVF er hardt og du er tøff. Håper inderlig det lykkes for deg neste gang:Heartred
 
Veldig trist :Heartred sender en stor klem :Heartred
 
Så leit og høre :Heartred måtte det klaffe nestegang:Heartred
 
Livet er så urettferdig noen ganger :sorry: Ønsker deg masse lykke til videre og håper neste spire sitter hele veien :Heartred Varm klem fra meg!
 
Back
Topp