Må bare vise dere noe... Tidlige tester!

Lykkeliten_87

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Desemberskatter 2016
Jeg tok disse testene 3+1 og 3+2 (altså 8 og 9 dpo)

Er ikke det veldig tidlig å få utslag? Trodde det bare var skygger jeg :p
Ser dere strekene? :p
Første digitale slo ut 10 dpo...

8 dpo: måtte ta det i svart hvitt for å få bilde...

ImageUploadedByBV Forum1399152714.630063.jpg

9 dpo:

ImageUploadedByBV Forum1399152771.648881.jpg

ImageUploadedByBV Forum1399152795.333783.jpg




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi det var veldig tidlig å få utslag :) Egget festet seg nok veldig tidlig da. Min var blendahvit 10dpo med morgenurin, så fikk jeg skyggestrek på kvelden 10dpo. Og svaak rosa 11dpo :) Positiv digital 12 dpo
 
Min første test med noe på fikk jeg på kvelden 8dpo, men fikk ikke positiv digital før 12dpo:)

Alle sier man må teste på morgenurin, men min erfaring er at jeg får sterkere streker utpå dagen..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Veldig tidlig, men siden testene er så sensitive så er det ikke så uvanlige. Fikk positiv test 8dpo med størstemann og 9 dpo med andremann, denne gangen tok jeg ikke test før 17 dpo


Fra min kjære iPhone<3
 
Litt tidlig. Men jeg testa første gang 9 dpo på ettermiddagen og da var der strek som var egentlig overraskende sterk. Kunne sikkert testa 8 dpo og. Og 10 dpo fikk jeg positiv digital:)
 
Jeg tok første test 11 dpo og da var det ikke noe å lure på engang. Streken var tydelig. Tok digital samme dag som slo ut på gravid :D


❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
 
Min første test med noe på fikk jeg på kvelden 8dpo, men fikk ikke positiv digital før 12dpo:)

Alle sier man må teste på morgenurin, men min erfaring er at jeg får sterkere streker utpå dagen..


Sent from my iPad using BV Forum


Dette er min erfaring også! Får mye sterkere tester på ettermiddagsurinen :D
 
Back
Topp