må bare spørre

mmtekea

Forelsket i forumet
jeg er kreft syk og fikk vite i går at jeg ikke har så lenge igjen og leve.

snakket med flere som sier det går an å få til noe sånn penge innsamling på et vis, MEN DETTE SYNES JEG ER FREKT ER FREKT.....

PENGENE SKULLE ISÅFALL GÅTT TIL EN KOSELIG OG GOD FERIE TIL MEG OG BARNA, SÅ VI FÅR LITT GODT UT AV DEN SISTE LEVE TIDEN MIN.....!

(JEG ER JO I TVIL OM DETTE I DET HELE TATT FUNKER OG DET ER JO IKKE RIKTIG AT ANDRE SKAL BETALE FOR OSS HELLER HVIS DERE SKJØNNER?)

HVA SYNES DERE????

Folk ber om penger for mye, og dette må vel være en av de minst frekkeste forslagene..

Jeg er usigelig lei meg for at du har fått en slik vond beskjed i jula, og vil med glede bidra med noen kroner dersom en slik innsamling skulle bli reell..

Synes det er rørende at folk ønsker å gjøre noe for deg. Folk gir jo bare penger hvis de ønsker, en god porsjon uegoistisk nestekjærlighet:)

ORIGINAL: lumina og Erik

Folk ber om penger for mye, og dette må vel være en av de minst frekkeste forslagene..

Jeg er usigelig lei meg for at du har fått en slik vond beskjed i jula, og vil med glede bidra med noen kroner dersom en slik innsamling skulle bli reell..

KAN JEG EVENTUELT LEGGE INN KONTO NR TIL DATTRA MI DA>? DET ER JO SPAREKONTO.

FOR SOM DU EGENTLIG SIER SÅ ER DET JO OPP TIL HVER OG EN, OM DE VIL HJELPE ELLER IKKE.

JEG VIL SÅ GJERNE FÅ DEN OPPLEVELSEN BÅDE FOR MEG OG BARNA SIN SKYLD FØR JEG DØR.

NÅR JEG ER DØD SÅ VIL JO ALLE 3 BARNA FÅ HVERT SITT BIDRAG GREIER AV NAV FREM TIL DEM BLIR 18, SÅ DA SPARER DEM JO OPP TIL BARNA IGJEN. DET ER JO NOE JEG OG PAPPAEN HAR AVTALT;) JEG VIL JO SIKKRE BARNA MINE FØT JEG DØR.

MÅ  BARE DYTTE LITT PÅ DENNE

En liten påminnelse ifbm dette temaet:

Fra forumsreglene:

Vi anbefaler deg å ikke oppgi fullt navn, adresse, personnummer, kontonummer eller andre sensitive opplysninger via Babyverdens diskusjonsforum. Dersom dette skjer, er det på eget ansvar. Det er frivillig å legge inn opplysninger på ”Min profil” på forumet. Det er ikke tillatt å gjengi innhold fra private meldinger på forumet, annet enn du har skrevet selv.

uff! så trist[&o]
hva med å lage en gruppe på facebook også!?
så noen der i sta som har klart å samle inn 20 000 til en gravstøtte så er jo mulig du hadde klart å samle inn der[:)]

ORIGINAL: Sha

uff! så trist[&o]
så noen der i sta som har klart å samle inn 20 000 til en gravstøtte så er jo mulig du hadde klart å samle inn der[:)]

JEG KAN DESVERRE INGENTING OM DEN SIDEN, HAR LAGT MEG INN DER MEN SKJØNNER INGEN TING.

SØSTRA MI HAR JO LAGT INN EN SÅNN PENGE GREIE DER MEN JEG KLARER IKKE Å STOLE PÅ HUN, OG VILLE ISÅFALL AT HUN SKULLE OPPGI SPAREKONTO NR TIL DATTRA MI OG DET VILLE HUN IKKE. SÅ JEG BA HENNE OM OG AVSLUTTE DET DER IOG MED JEG DESSVERRE IKKE KLARER OG STOLE PÅ HENNE. OG SOM HUN SIER SÅ SÅ STOLER JO IKKE HENNE PÅ MMEG HELLER, SÅ DA KOMMER VI IKKE LANGT[:(]

HAR SENDT NOEM ,ELD MED SØSTRA MI NÅ OG JEG ER SÅÅÅÅ SÅRET OVER MELDINGENE JEG FÅR SÅ JEG SITTER SERIØST OG GRINER SOM EN LITEN UNGE, HUN KAN IKKE SETTE SEG INN I EN SITVASJON DER DU VET DU SKAL DØ IFRA BARNA DINE,  MEN VET IKKE HVOR LANG TID MAN FÅR MED DEM NÅ.

SORRY MEG MEN ER BARE VELDIG LEI MEG NÅ[:(]

Bare lurer... for var det søsteren din som også snakket om å samle inn penger i går eller forigårs? (husker ikke helt) Bare blir litt usikker når to stykker skal samle inn penger, også sier du nå at du ikke stoler på henne... [:-]

Tenker ikke at denne historien ikke stemmer altså! Bare sier at det kan vekke usikkerhet at to stykker går inn for det samme på denne måten.[:)]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Greit synes jeg.
Opp til hver enkelt om de vil støtte.

Forferdelig nyhet dere har fått. Grusomt urettferdig[:(]

ORIGINAL: EricaJenta

Bare lurer... for var det søsteren din som også snakket om å samle inn penger i går eller forigårs? (husker ikke helt) Bare blir litt usikker når to stykker skal samle inn penger, også sier du nå at du ikke stoler på henne... [:-]

Tenker ikke at denne historien ikke stemmer altså! Bare sier at det kan vekke usikkerhet at to stykker går inn for det samme på denne måten.[:)]

SKJØNNER DET VEKKER URO. MEN DETTE ER SANT OG JEG FIKK VITE DET I STAD AT HUN OXO HADDE VÆRT HER INNE MED DET,

TROR INGEN KLARER Å JUGE TIL SEG DENNE HISTORIEN, ISÅFALL ER DET JÆVLIG KALDE FOLK.

DET Å FÅ DØDSDOMMEN DIN NÅR DU ER 26ÅR OG HAR 3 BAR DU ETTERLATER DEG SÅ ER IKKE DETTE EN GØY MELDING OG LESE. MEN SKJØNNER JA.[:(]

Er en ting jeg ikke skjønner her..
Du er kreftsyk, kondolerer masse for d.
Men hvorfor skriver du alt dette i et babyforum?
Er d ikke andre plasser du kan snakke med folk om dette?
Spør banken om et lån til en ferie?
Vil tror de forstår situasjonen.?

For meg hadde d vært helt uhørt å starte noe slik "innsamling".

Beklager, d er ikke meningen med å være krass her.

Gjør d beste ut av tiden du har igjen, kos deg med ungene dine,gjør ting sammen.
Se positivt på livet for ungene dine sin skyld.
En sydentur kan faktisk være mer slitsomt for deg d, enn å være hjemme å finne på minneverdige ting.

ORIGINAL: Ju9ta

Gjør d beste ut av tiden du har igjen, kos deg med ungene dine,gjør ting sammen.
En sydentur kan faktisk være mer slitsomt for deg d, enn å være hjemme å finne på minneverdige ting.

Sign! Kjempe trist dedt som har skjedd, men synes heller ikke det er riktig her inne,

ER IKKE ALLE SOM HAR DEN MULIGHETEN HELLER DA.
OG JEG KAN IKKE SÅ MYE OM PC OG NETT, ENESTE JEG ER PÅ ER BV OG VG LISSOM.

DERFOR BLIR DET HER JEG BEKLAGER MEG OG HER JEG SPØR OM HJELP. ISTEDEN FOR OG IRRITERE DERE OVER DETTE OG GJØR MEG VÆRRE SÅ PLIZ LA HELLER VÆRE Å LES OG SKRIV, JEG ER LANGT NOK NEDE SOM JEG ER SORRY

Finnes det ikke en sånn ønskebrønn der man kan få oppfyllt sine siste ønsker da? eller er d bare for barn eller i min fantasi? [:-]

Håper du får en fin tid i den tia du har igjen!! Nyt den sammen med barna dine å la de vite de er elsket <3
klem

ORIGINAL: Bare Kari

Vet ikke hva jeg synes om det jeg.. Jeg synes en bør velge for seg selv og ikke tenke så veldig mye på hva andre syns hele tiden. Selv ville jeg aldri gitt pengegaver til folk jeg ikke kjenner og ville heller aldri startet noen pengeinnsamling for meg selv eller mine barn heller hvis noe skulle skje.. En må på en måte bare takle situasjonen slik den er dessverre og gjøre det beste med de midlene en har.

SORRY MEN ALLE TAKKLER TING FORSKJELLIG.  JEG SKJØNNER JO DERE Å MEN JEG HAR SNART IKKE ORD IGJEN.

ORIGINAL: Bare Kari

Vet ikke hva jeg synes om det jeg.. Jeg synes en bør velge for seg selv og ikke tenke så veldig mye på hva andre syns hele tiden. Selv ville jeg aldri gitt pengegaver til folk jeg ikke kjenner og ville heller aldri startet noen pengeinnsamling for meg selv eller mine barn heller hvis noe skulle skje.. En må på en måte bare takle situasjonen slik den er dessverre og gjøre det beste med de midlene en har.

Signerer denne jeg..

ORIGINAL: emk1982

ORIGINAL: Sha

uff! så trist[&o]

det har jeg som søster gjrot men har trekkt meg fra denne i dag.det blir bare krangel og intriger.men håper dere som vil gi fortsetter med det.de fortjener det masse.

Hvorfor blir det intriger da???? Og ikke stole på hverandre? Syns hele grien blir muffins

Back
Topp