må bare spørre

ORIGINAL: *mumfie*

ORIGINAL: emk1982

ORIGINAL: Sha

uff! så trist[&o]
hva med å lage en gruppe på facebook også!?
så noen der i sta som har klart å samle inn 20 000 til en gravstøtte så er jo mulig du hadde klart å samle inn der[:)]

det har jeg som søster gjrot men har trekkt meg fra denne i dag.det blir bare krangel og intriger.men håper dere som vil gi fortsetter med det.de fortjener det masse.

Hvorfor blir det intriger da???? Og ikke stole på hverandre? Syns hele grien blir muffins

Ja det syns jeg også....

Hadde jeg vært kreftsyk så hadde jeg jo tatt imot den hjelpen jeg kunne få...[:-]

ORIGINAL: CogJ

Men, når din søster prøver å samle inn penger til DEG, hvorfor stoler du ikke på hun da?
Og hvorfor tror du hun gidd å ta på seg å prøve å samle inn penger til deg og dine?
Hun hadde vel ikke gjort det om hun ikke brydde seg?

Hadde mine søstre gjort noe sånt for meg, jeg hadde vært de evig takknemlig[8|] (noe jeg ikke tror de hadde gjort, fordi vi mener det samme om pengeinnsamlinger)

men såklart, man vet jo ikke hva som foregår mellom 4 vegger..
Jeg hadde tenkt til å sette inn noen kr etter lønn i januar, men nå ble jeg i veldig tvil[8|]

jeg og søsteren min har et veldig spesielt forhold, men når det gjelder penger osv så har det alltid bare vært tull. hvorfor skal hun ha det isåfall på sin konto når det er jeg og barna som vil prøve å få siste ønske oppfylt? skjønner dere blir i tvil så kalrt, det ville muligens jeg oxo blitt. men det er dessverre opp til dere å avgjøre.
'
men uansett jeg takker for all omtanke og alle bidrag.

ORIGINAL: mmtekea

Men, når din søster prøver å samle inn penger til DEG, hvorfor stoler du ikke på hun da?
Og hvorfor tror du hun gidd å ta på seg å prøve å samle inn penger til deg og dine?

Hadde mine søstre gjort noe sånt for meg, jeg hadde vært de evig takknemlig[8|] (noe jeg ikke tror de hadde gjort, fordi vi mener det samme om pengeinnsamlinger)

Jeg hadde tenkt til å sette inn noen kr etter lønn i januar, men nå ble jeg i veldig tvil[8|]

jeg og søsteren min har et veldig spesielt forhold, men når det gjelder penger osv så har det alltid bare vært tull. hvorfor skal hun ha det isåfall på sin konto når det er jeg og barna som vil prøve å få siste ønske oppfylt? skjønner dere blir i tvil så kalrt, det ville muligens jeg oxo blitt. men det er dessverre opp til dere å avgjøre.
'

Hvorfor??? Fordi det var hun som startet kronerullingen [8|] Og hvorfor akkurat en reise til utlandet? istedenfor å være med familie og venner no??? Nei, dette blir for spesielt

ORIGINAL: Ju9ta

Er en ting jeg ikke skjønner her..
Du er kreftsyk, kondolerer masse for d.
Men hvorfor skriver du alt dette i et babyforum?
Er d ikke andre plasser du kan snakke med folk om dette?
Spør banken om et lån til en ferie?
Vil tror de forstår situasjonen.?

For meg hadde d vært helt uhørt å starte noe slik "innsamling".

Beklager, d er ikke meningen med å være krass her.

Gjør d beste ut av tiden du har igjen, kos deg med ungene dine,gjør ting sammen.
Se positivt på livet for ungene dine sin skyld.
En sydentur kan faktisk være mer slitsomt for deg d, enn å være hjemme å finne på minneverdige ting.

Sign! Kjempe trist dedt som har skjedd, men synes heller ikke det er riktig her inne,

Må nesten bare signere denne..

ORIGINAL: mmtekea

'

Hvorfor??? Fordi det var hun som startet kronerullingen [8|] Og hvorfor akkurat en reise til utlandet? istedenfor å være med familie og venner no??? Nei, dette blir for spesielt

Signerer denne også...muffins.

Tror ihvertfall dere burde ta denne praten privat, og ikke på forum...[:-]

ORIGINAL: EricaJenta

Tror ihvertfall dere burde ta denne praten privat, og ikke på forum...[:-]

Hehe, helt enig... dette blir for dumt!!

Back
Topp