Må bare dele oppskriften

Mmmm digge polarbrød..får prøva meg på den nå når eg går hima alikavel :) Thanx :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lønner seg å fryse ned å ta opp etter bruk

Ååå, perfekt. Er på jakt etter brødoppskrifter på noe som er saftig og holdbart. De brødene jeg bakte siste er best fersk, og løser seg opp i en million smuler i matpakka til småen.

takk :)

De ble gode =) men glemte og ha oppi salt og leste feil så tok oppi 1 dl linfrø istedenfor 3 ss men det gjorde ikke noe :p
Hehehe godt for fordøyelEn det da :p salt utgjør litt sa så tenk hvor gode de blir beste gang

Hehehe godt for fordøyelEn det da :p salt utgjør litt sa så tenk hvor gode de blir beste gang
hehe ja tenkte sikkert på det i underbevistheten er ganske forstoppet fortiden tehe :P jaa jeg følte jeg mangla noe når jeg smakte på dem.. skjønte det når jeg leste oppskriften en gang til =P neste gang lager jeg det når guttungen har lakt i seng så det blir korekt ;) hehe

hehe ja tenkte sikkert på det i underbevistheten er ganske forstoppet fortiden tehe :P jaa jeg følte jeg mangla noe når jeg smakte på dem.. skjønte det når jeg leste oppskriften en gang til =P neste gang lager jeg det når guttungen har lakt i seng så det blir korekt ;) hehe
Ikke altid like lett når barna er rundt å skal "hjelpe"

De er best å oppbevare i fryseren for da holder de seg lengre. Tar ca 5-10 min å tine dem i romtemp

Back
Topp