Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
holder på og lage de nå, står til hevingPå polarbrød, sinnsykt godeVis vedlegget 75313Vis vedlegget 75314
så deilig, har lyst å bake litt selv snartholder på og lage de nå, står til heving
De ble gode =) men glemte og ha oppi salt og leste feil så tok oppi 1 dl linfrø istedenfor 3 ss men det gjorde ikke noeså deilig, har lyst å bake litt selv snart
Hehehe godt for fordøyelEn det da salt utgjør litt sa så tenk hvor gode de blir beste gangDe ble gode =) men glemte og ha oppi salt og leste feil så tok oppi 1 dl linfrø istedenfor 3 ss men det gjorde ikke noe
hehe ja tenkte sikkert på det i underbevistheten er ganske forstoppet fortiden tehe jaa jeg følte jeg mangla noe når jeg smakte på dem.. skjønte det når jeg leste oppskriften en gang til =P neste gang lager jeg det når guttungen har lakt i seng så det blir korekt heheHehehe godt for fordøyelEn det da salt utgjør litt sa så tenk hvor gode de blir beste gang
Ikke altid like lett når barna er rundt å skal "hjelpe"hehe ja tenkte sikkert på det i underbevistheten er ganske forstoppet fortiden tehe jaa jeg følte jeg mangla noe når jeg smakte på dem.. skjønte det når jeg leste oppskriften en gang til =P neste gang lager jeg det når guttungen har lakt i seng så det blir korekt hehe