Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
holder på og lage de nå, står til hevingPå polarbrød, sinnsykt godeVis vedlegget 75313Vis vedlegget 75314
så deilig, har lyst å bake litt selv snartholder på og lage de nå, står til heving![]()
De ble gode =) men glemte og ha oppi salt og leste feil så tok oppi 1 dl linfrø istedenfor 3 ss men det gjorde ikke noeså deilig, har lyst å bake litt selv snart
Hehehe godt for fordøyelEn det daDe ble gode =) men glemte og ha oppi salt og leste feil så tok oppi 1 dl linfrø istedenfor 3 ss men det gjorde ikke noe![]()
hehe ja tenkte sikkert på det i underbevistheten er ganske forstoppet fortiden teheHehehe godt for fordøyelEn det dasalt utgjør litt sa så tenk hvor gode de blir beste gang
Ikke altid like lett når barna er rundt å skal "hjelpe"hehe ja tenkte sikkert på det i underbevistheten er ganske forstoppet fortiden tehejaa jeg følte jeg mangla noe når jeg smakte på dem.. skjønte det når jeg leste oppskriften en gang til =P neste gang lager jeg det når guttungen har lakt i seng så det blir korekt
hehe