Må alle klærne til barna matche ?

Helst så skal de det. 7 åringen har stort sett kun klær hvor alt egentlig matcher med hverandre. Det er ikke så vanskelig når han helst vil ha klær som er grå, svarte eller blå og jeans eller mørke bukser. 3 åringen har en salig blanding av arveklær men jeg finner i hvertfall frem ett sett hver morgen som matcher noenlunde, utover dagen om noe blir skittent kan han gjerne ende opp i noe som matcher mindre eller om han plutselig får en idè om å ha på seg noe helt annet.

Yttertøy kjøper jeg stort sett klær som matcher med hverandre, noe som jeg innbiller meg er veldig mye enklere når man handler til gutter. Skal godt gjøres å kjøpe umatchende yttertøy til dem, hvertfall når det går i blå/sort/grå/grønn.

Kjøper kun sorte sokker, til både meg og barna.

Helst så skal de det. 7 åringen har stort sett kun klær hvor alt egentlig matcher med hverandre. Det er ikke så vanskelig når han helst vil ha klær som er grå, svarte eller blå og jeans eller mørke bukser. 3 åringen har en salig blanding av arveklær men jeg finner i hvertfall frem ett sett hver morgen som matcher noenlunde, utover dagen om noe blir skittent kan han gjerne ende opp i noe som matcher mindre eller om han plutselig får en idè om å ha på seg noe helt annet.

Yttertøy kjøper jeg stort sett klær som matcher med hverandre, noe som jeg innbiller meg er veldig mye enklere når man handler til gutter. Skal godt gjøres å kjøpe umatchende yttertøy til dem, hvertfall når det går i blå/sort/grå/grønn.

Kjøper kun sorte sokker, til både meg og barna.
om man bare kjøper fe fargene så men vi kjøper flere farger enn det til vår gutt

om man bare kjøper fe fargene så men vi kjøper flere farger enn det til vår gutt
Gjorde det før, derav alle klærne i alle mulige farger som lillebror har arvet. Men nå er visst farger ut for 7 åringen ;)

Helst, spesielt hvis det er en aledning.

Men jeg dikterer ikke hva pappan kler på så lenge det matcher været [emoji6]

Jeg er nøye på det enn så lenge :p Prøver jo å matche det jeg selv har på meg, så skulle bare mangle at ungen også har matchende klær. Når han begynner å ville kle seg selv er nok ikke det en kamp jeg gidder å ta :p

Nei, hadde jeg vært opptatt av det hadde vi ikke hatt særlig trivelige morgener! Guttene kler seg, selv og det blir mange fargerike og fantasifulle kombinasjoner :-p

Jeg prøver å kle minstejenta på ett i klær som matcher noenlunde, men om jakke og lue ikke passer sammen har det ikke noe å si.

Back
Topp