Må alle klærne til barna matche ?

Mhm nei:p

Nei lang ifra. Her velger min 3 åring det Hon vill ha på seg før att morningen skall bli lettare før oss alla och som regel så ser Hon ikke ut.
Tex frozen t-shirt Mimmi taights och angry bird socker:p:D.
Det viktigaste før oss er att Hon har klær på seg och dom er rena :)

Samme merke trenger det ikke være.

Men jeg kler barna etter hva som passer sammen. I både farge og stil. Jeg tar jo ikke på meg en blondebluse og joggebukse liksom, og ikke på ungene heller. Tar heller ikke på meg farger som krasjer, rett og slett fordi jeg ikke synes det er pent. Ja jeg matcher gjerne sokkene, men det er ikke veldig nøye, bare jeg som blir mer "ryddig" i hodet av det.

Kjøper gjerne klær i samme stil som kan matches litt om hverandre. Spesielt uteklær kjøper jeg ofte samtidig og da kjøper jeg alltid noe som passer sammen og som oftest samme merke Liker at han ser litt "ordentlig" ut :p

Jakke, lue og sko ?
Vinterbukse og vinterjakke fra samme merke og like ?
Innerklær og sokker?

Osv...
Inneklær.. neee... jeg gjør det ofte, fordi jeg synes det da er lettere å finne noe om morran, men jeg har mer sett.
Jeg har i alle farger, og noen klær matcher, andre ikke.

Av yttertøy vil jeg aller helst at alt matcher ja, ikke samme farge, men fargene bør gå sammen.

Her kles han i en salig blanding [emoji14] Prøver å holde det til en viss grad matchende, men er ikke så lett når alt helt skal være Spider-Man, Lynet McQueen, Minions eller knæsje farger [emoji14]

Jeg er litt OCD og hater rett og slett når ting ikke matcher. Holdt på å gå i gulvet her om dagen når mannen hadde prestert å ha på snuppa ei rosa strømpebukse og en oransje kjole. DET går ikke :p

Trenger ikke det i det hele tatt. Men av og til slår vi på stortromma [emoji23]

Nei, så lenge klærne er rene/vasket når hun går hjemmefra er det det viktigaste.

Absolutt ikke:p hender både jeg og datteren synes det er gøy med lik farge på sokker og genser feks. Tror faktisk at mannen er mer nøye her!:p

Helst [emoji23][emoji85]

Back
Topp