Lyst på en premie til i topp 100 mai?? UTFORDRING!!!

Vet, jeg tilhører en av dem. Har vært litt liv på desember15 da.

Januar tror jeg er enda labrere fart på enn desember.

Men ingen av dem er med FART synes jeg. Men vi kan jo prøve
 
Skikkelig kjipt. Håper vi får en sjanse til å ta Det igjen i morgen. Og at det er mer liv i morgen

Vi får begynne å tenke ut hva vi kan bestille Tamara med for at hun skal se to dager under ett....

Og gire opp farta i morgen
 
Med en halv time igjen mangler vi 710 innlegg og jeg innser at slaget er tapt. Jeg rusler på badet og gjør meg klar for senga, og stat ved midtnatt. Og et lite håp om at det er sol som skinner på Tamara i morgen og gjør henne i godt humør

Men da må vi ta i fra starten av
 
Med en halv time igjen mangler vi 710 innlegg og jeg innser at slaget er tapt. Jeg rusler på badet og gjør meg klar for senga, og stat ved midtnatt. Og et lite håp om at det er sol som skinner på Tamara i morgen og gjør henne i godt humør

Men da må vi ta i fra starten av
Blæ. Kanskje jeg bare skal ta fram Strikking.
 
Blæ. Kanskje jeg bare skal ta fram Strikking.

Kom på tre gode grunner (hver som leser dette innlegget) for at Tamara skal gi oss en ny sjangse selv om vi sviktet i dag.... SÅ kan du strikke. Eller sove.
 
Selv om vi evt klarer å overtale Tamara (Kake? is? sol?) om å regne snitt over to dager, så betyr jo det bare at vi må ha 7500 i morgen i stedet for 7000, og når vi ikke engang klarer 6000 i dag, klarer vi virkelig 7500 i morgen?
Det kan holde hardt... Selv om jeg har fri i morgen...
 
Med en halv time igjen mangler vi 710 innlegg og jeg innser at slaget er tapt. Jeg rusler på badet og gjør meg klar for senga, og stat ved midtnatt. Og et lite håp om at det er sol som skinner på Tamara i morgen og gjør henne i godt humør

Men da må vi ta i fra starten av
Ja gå og legg deg

Jeg ble sittende å se på noe på tv.
Får ta sjansen på morgendagen.
 
Sånn som en kuriositet.

Mandag fra 8.30 til midnatt skrev vi 5385 inlegg

Det er ca det vi lander på for HELE tirsdagen.
 
I morra går det! Da skal vi være på fra morran. Tipper Tamara er kul og gir oss mulighet til å få en ny sjans.
 
Kom på tre gode grunner (hver som leser dette innlegget) for at Tamara skal gi oss en ny sjangse selv om vi sviktet i dag.... SÅ kan du strikke. Eller sove.
Vi får håpe.
Sende virtuell kake.
Love å gjøre vårt beste og håpe på godt humør og godt vær
 
I morra går det! Da skal vi være på fra morran. Tipper Tamara er kul og gir oss mulighet til å få en ny sjans.
Jeg er med. Eneste jeg har plan om er en tur på nav
 
Gøy :)
 
Back
Topp