Lyst på en premie til i topp 100 mai?? UTFORDRING!!!

808 innlegg mangler det.

Vi skriver rett i underkant av 10 i minuttet og lander med det på 4-500 innlegg for lite

Ikke engang usle 6000 som jeg trodde vi faktisk skulle klare, får vi i mål. Stryk på dag en av utfordrigen
 
JEg er våken som bare det.

Men går litt tom for piff når selv jeg må innse at dette ikke går :(
Mangler vi mange nå da? Om vi kommer nær nok, så kanskje vi kan spørre Tamara om vi kan ta de siste sammen med morgendagens? :-)
 
Selv om vi evt klarer å overtale Tamara (Kake? is? sol?) om å regne snitt over to dager, så betyr jo det bare at vi må ha 7500 i morgen i stedet for 7000, og når vi ikke engang klarer 6000 i dag, klarer vi virkelig 7500 i morgen?
 
808 innlegg mangler det.

Vi skriver rett i underkant av 10 i minuttet og lander med det på 4-500 innlegg for lite

Ikke engang usle 6000 som jeg trodde vi faktisk skulle klare, får vi i mål. Stryk på dag en av utfordrigen
Det er litt trist. Men det virker som det har vært veldig rolig i mai generelt?
 
  • Liker
Reactions: BMC
Selv om vi evt klarer å overtale Tamara (Kake? is? sol?) om å regne snitt over to dager, så betyr jo det bare at vi må ha 7500 i morgen i stedet for 7000, og når vi ikke engang klarer 6000 i dag, klarer vi virkelig 7500 i morgen?
Vi klarer det hvis vi jager opp termingruppene våre?
 
Mangler vi mange nå da? Om vi kommer nær nok, så kanskje vi kan spørre Tamara om vi kan ta de siste sammen med morgendagens? :)

Vi kommer som jeg har skrevet kommer vi til å mange 4-500 innlegg
 
Back
Topp