Lyst på en premie til i topp 100 mai?? UTFORDRING!!!

Hvordan ligger det an? Jeg har vært på reisefot i dag og måtte være litt sosial med familien da vi kom frem.
 
Hvordan ligger det an? Jeg har vært på reisefot i dag og måtte være litt sosial med familien da vi kom frem.

Dårlig

Om ikke tempoet økes kraftig klare vi ikke usle 6000 på utfordringens første dag! Det skal ikke gå an! Vi må bare stå på!
 
8 innlegg i minuttet siste ti minutter.

Det er opp fra de 5,9 det var for nesten en time siden, i det minste.

Problemet er at med den farten tar det over 3,5 time å nå 6000

Klokka er straks ti...
 
8 innlegg i minuttet siste ti minutter.

Det er opp fra de 5,9 det var for nesten en time siden, i det minste.

Problemet er at med den farten tar det over 3,5 time å nå 6000

Klokka er straks ti...
Dette MÅ vi da klare!!
 
Ikle høyt nok tempo med andre ord.

Ikke høyt nok, men stigende i alle fall, 9 i minuttet nå

Men 1650 igjen tar fortsatt 3 timer med den farta... det er en time mer enn det er igjen av døgnet. Tempo må opp 50%
 
Spennende :p
 
Utrolig trist om vi skulle ryke allerede første dagen da :-( Jobber for harde livet her, men det er så lite å svare på..

Sleng deg med i skravetråden, dess flere som er med det dess mer er det å svare på
 
Du har full kontroll sara!

Jeg og regnearket mitt, vet du....

1471 innlegg igjen. (og helst litt mer siden tallene mine og Tamara sine aldri stemmer helt)

Det er bare.... dessverre mer enn det ser ut til med nåværende tempo
 
Vi kunne trenge et par tre stykker til som slenger seg med på å prøve å nå dette målet.

et mangerl ca 1350 innlegg. Det er virkelig ikke mye.... Men det er trolig for mye
 
Vi kunne trenge et par tre stykker til som slenger seg med på å prøve å nå dette målet.

et mangerl ca 1350 innlegg. Det er virkelig ikke mye.... Men det er trolig for mye
Jobber med saken :-)
 
The good news:
Klokka nærmer seg 23, og siden jeg klaget over tempo klokka ni har det gått opp og opp og opp.

The bad news
Klokka nærmer seg 23, og vi mangler forsatt ca 1200 innlegg
 
Back
Topp