Lyst på en premie til i topp 100 mai?? UTFORDRING!!!

Skal prøve å henge meg på :)
 
Ca 900 nå, drøyt 5000 igjen.
 
Veldig rolig inne på termingruppene mine i dag da... Men tar seg sikkert opp i kveld :)
 
Kan du sende den hit?? Her er luftfuktigheten så høy at det nytter ikke å tørke klær inne engang. Og jeg må bruke svømmeføtter i hagen. .

Huff da. Her har det sluttet å regne. sommervarmen har ikke kommet, men den er antydet vår vei i løpet av uka, den som lever for se, de pleier skru ned gradene på langtidmeldinga en grad eller to for hver dag vi rykker nærmere :P
 
Prøver ;-)

Da er det bare å skravle folket, så får vi regne litt på om vi ser ut til å klare det.

6000 er absolutt overkommelig så lenge vi er obs på at vi jobber mot det, tenker jeg

Selv med sola som tar over sørnorge nå denne uka.
Ja er bare å henge i:D
Litt travelt for meg idag, men jeg dukker opp innimellom;)
 
Hvordan ligger vi an i dag da, dere? Synes det er så stille og lite å svare på..
 
3576 innlegg siden stat ved midtnatt

Tempo må opp om dette skal gå.

Jeg ligger på senga og ammer lillemor i søvn, klar for real skravling når hun har sovnet.

Sniker noen innlegg fra senga også
 
Kokte inne på juni 16 i går, i dag er det helt dødt. Typisk.
 
Klokka er ni. Det er prime time. På "koke" dager er det godt over 100 innlegg på 10 minutter, på ti-tusen-dagene i en kort periode av og til over 200

Vil dere vite hvor mye som var skrevet de siste 10 minuttene?

57 innlegg.
 
Klokka er ni. Det er prime time. På "koke" dager er det godt over 100 innlegg på 10 minutter, på ti-tusen-dagene i en kort periode av og til over 200

Vil dere vite hvor mye som var skrevet de siste 10 minuttene?

57 innlegg.
Hei og hopp.

Det var ikke all verden.
Jeg skal prøve å hjelpe til nå :-)
 
Det mangler 1900 innlegg. På 3,5 time

Det er bare det at med 60 innlegg på ti minutter på prime time, og tempo pleier gå ned om en times tid, så er det ca 600 innlegg for lite, vi må ha et snitt på 90 innegg på ti minutter, ni innlegg i minuttet.

På hele forumet. Det er da virlelig ikke mye.

Men det skal holde hardt så rolig som det er her
 
Å klage hjelper litt

Vi er oppe i 72. 7,2 innlegg i minuttet. Men altså fortsatt 1822 innlegg til mål
 
Back
Topp