Lyst påå..

Jeg er hekta på Toro ferdig grøt. Vanligvis spiser jeg en halv pakke vossafår til en porsjon grøt :-p er litt kjedelig nå når jeg ikke kan det :'(

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

HELDIGVIS har jeg ikke lyst på d :P

Nei gud, det har jeg ikke lyst på, verken grøt eller den der pølsa. Isvann! Nam nam, og grønne druer.

Du kan spisw mør når pakken e ny. Samme dagen som du opna den! :) samme med fårepølse og salami.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja fekk beskjed om det når ej jekk gravid med førstemann å las det i går på dinna helse sida:) ej spise med første kun nyopna. Det gikk bra:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har også hørt og lest at man kan spise sånt når den nettopp er åpnet, men syns samtidig at det høres litt rart ut. Prøver å holde meg unna alt sånt, men har faktisk glemt meg et par ganger :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan spise spekemat som er vakuumpakket, men kun med det samme man åpner pakken.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Holde seg unna Grilstad kanskje ... og spekemat etc i kantiner/serveringssteder. Jeg har også hørt at det er helt trygt å spise salami og spekemat når pakka er nyåpnet. Har gjort det selv, men bare i Norge. Her holder jeg meg langt unna både spekemat, salami og oster. Nyåpnet eller ei. Ikke alltid det står på pakka om osten er pasturisert heller. Så da står jeg over. Nå takler jeg forøvrig ikke ost lenger. Med unntak av mozarella.

ååååh. Jeg har sykt lyst på kalde poteter, hvitost, spekeskinke og mors flattbrød med smør..!!!!!!

Back
Topp