Lyse rosa utflod

Høne_mor84

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Ble skikkelig redd når jeg så det :arghh: håper det ikke er noe farlig, og at det ikke ender med SA :(

Hvor langt er du på vei?
Vil du evt se et hjerte på tidlig ultralyd, så kan man jo prøve det
Håper det er en uskyldig blødning :Heartbigred

Håper det bare en en vanlig og ufarlig blødning. Det er jo ikke uvanlig :)

Heldigvis ingen blødning enda, men erfaringen tilsier at det er slik det starter...

Uff, er 4+3 så noe hjertet ser jeg nok ikke enda, krysser for at det gir seg :(:oops:

Ble skikkelig redd når jeg så det :arghh: håper det ikke er noe farlig, og at det ikke ender med SA :(

Uff, skjønner godt at du blir bekymret! Husk at det ikke er uvanlig med småblødninger tidlig i svangerskapet, pga. følsomme slimhinner bla. Har du kanskje mulighet til å ta hcg målinger over noen dager for å sjekke stigning?

Krysser alt jeg har for at det er uskyldig :smiley-angelic001

Håper det viser seg å være ufarlig! :Heartred Har hatt det jeg også, og det er virkelig kjipt å oppleve. :(

Uff, skjønner godt at du blir bekymret! Husk at det ikke er uvanlig med småblødninger tidlig i svangerskapet, pga. følsomme slimhinner bla. Har du kanskje mulighet til å ta hcg målinger over noen dager for å sjekke stigning?

Krysser alt jeg har for at det er uskyldig :smiley-angelic001
Jo, jeg kan jo kanskje det.
Uff, jeg har hatt så dårlig erfaring når det har kommet rosa utflod v/tidligere sv.skap! Men det behøver jo ikke å bety at det blir sånn denne gangen *prøver å holde meg optimistisk*

Takk for oppmuntringen :)

Jeg hadde ca 1 1/2 dag med litt rosa utflod for to uker siden. Tror jeg var rundt 4+2. Var ikke så mye. Men jeg fikk skikkelig panikk. Var hos legen noen dager senere å målte hcg. Det var ganske høyt og doblet seg etter to dager. Har hatt gravid-symptomer siden blødningene. De siste dagene har jeg vært så kvalm at jeg ikke orker å gjøre noen ting, så satser på at alt er i orden.

Hvordan gikk det for seg hos deg? :Heartpink
Jeg hadde bittelitt blod og rosa på papiret 3+4 og 3+5. 3+6 hadde jeg bittelitt brunt og koagulert, samme 4+2. Bittelitt blod 5+0. Er nå 5+5, så vet jo fortsatt ikke om det kommertil å gå bra helt til august, men har hatt sterkere tester hele tida. I morgen tar jeg en digital som skal vise 3+ hvis alt er greit. Etter det vet jeg ingenting før UL.

Jeg hadde bittelitt blod og rosa på papiret 3+4 og 3+5. 3+6 hadde jeg bittelitt brunt og koagulert, samme 4+2. Bittelitt blod 5+0. Er nå 5+5, så vet jo fortsatt ikke om det kommertil å gå bra helt til august, men har hatt sterkere tester hele tida. I morgen tar jeg en digital som skal vise 3+ hvis alt er greit. Etter det vet jeg ingenting før UL.
Masse lykke til! Må det gå bra,- for oss alle!

Back
Topp