Ble skikkelig redd når jeg så det
håper det ikke er noe farlig, og at det ikke ender med SA 
håper det ikke er noe farlig, og at det ikke ender med SA Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
håper det ikke er noe farlig, og at det ikke ender med SA Håper så inderlig at det er ufarlig.. Har murringer i korsryggen...åååå jeg har så lyst og fortsette reisen som gravidHåper det bare en en vanlig og ufarlig blødning. Det er jo ikke uvanlig![]()

Ble skikkelig redd når jeg så dethåper det ikke er noe farlig, og at det ikke ender med SA
![]()

Har hatt det jeg også, og det er virkelig kjipt å oppleve. Jo, jeg kan jo kanskje det.Uff, skjønner godt at du blir bekymret! Husk at det ikke er uvanlig med småblødninger tidlig i svangerskapet, pga. følsomme slimhinner bla. Har du kanskje mulighet til å ta hcg målinger over noen dager for å sjekke stigning?
Krysser alt jeg har for at det er uskyldig![]()
Hvordan gikk det for seg hos deg?Håper det viser seg å være ufarlig!Har hatt det jeg også, og det er virkelig kjipt å oppleve.
![]()

Jeg hadde bittelitt blod og rosa på papiret 3+4 og 3+5. 3+6 hadde jeg bittelitt brunt og koagulert, samme 4+2. Bittelitt blod 5+0. Er nå 5+5, så vet jo fortsatt ikke om det kommertil å gå bra helt til august, men har hatt sterkere tester hele tida. I morgen tar jeg en digital som skal vise 3+ hvis alt er greit. Etter det vet jeg ingenting før UL.Hvordan gikk det for seg hos deg?![]()
Masse lykke til! Må det gå bra,- for oss alle!Jeg hadde bittelitt blod og rosa på papiret 3+4 og 3+5. 3+6 hadde jeg bittelitt brunt og koagulert, samme 4+2. Bittelitt blod 5+0. Er nå 5+5, så vet jo fortsatt ikke om det kommertil å gå bra helt til august, men har hatt sterkere tester hele tida. I morgen tar jeg en digital som skal vise 3+ hvis alt er greit. Etter det vet jeg ingenting før UL.