Gratulerer! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer!![]()
Gratulerer så mye med så fine babystrekerTakk❤
Tok noen flere nå![]()
Takk for fine ordGratulerer så mye med så fine babystrekerLeste historien din og det rev i hjertet og tårene trillet, dere har virkelig gått igjennom verdens verste mareritt
Unner dere alle gode ting, og ønske om en sterk og frisk bebis
![]()
TakkGratulerer![]()
![]()
Hadde vært fint om begge April 25 jentene kunne blitt storesøstre før året er ommeTakkHåper du også kommer etter
![]()
Ja, det hadde vært så herligHadde vært fint om begge April 25 jentene kunne blitt storesøstre før året er omme![]()
Sååå fine tester! Gratulerer så mye14 Dpo og 4+1
Formen er fremdeles grei, kvalmen er omtrent helt vekk selv om jeg har en følelse av at den kommer tilbake snart
Strekene øker fint og kjenner at jeg er skikkelig oppblåst, sånn at buksene har begynt å stramme. Det er jo egentlig altfor tidlig. Men er samtidig spent på hvor fort magen vil komme nå med tanke på at jeg hadde kommet langt før senavborten får 4 mnd siden
Eller nytes dagene med tanken på at jeg faktisk er gravidKun tatt en digital en igjen i da som fremdeles sa 1-2, så blir vel å ta en tester etter jobb i dag
![]()
TakkSååå fine tester! Gratulerer så mye![]()
![]()