Lykkedans sin siste brikke i puslespillet

Gratulerer! :love7

12 DPO Uke 3+6

Jeg har god form ennå selv om kvalmen er der og mat ikke er frister så mye. Trener som normalt både fotball og styrke.

Er jo da veldig ivrig på testene og tar egentlig litt for tidlig om morgenen sånn at de er svakere enn de på ettermiddag :banghead: :love7

Men ser en tydelig økning heldigvis❤️ Den uten tekst er 11 dpo i 11 tida i går og den det står 12 dpo er i dag tidlig. Føler det er en fin økning❤️

Vedlegg

• IMG_4319.jpeg
    IMG_4319.jpeg
    318,5 KB · Visninger: 16
  • IMG_4314.jpeg
    IMG_4314.jpeg
    150,5 KB · Visninger: 16
14 Dpo og 4+1

Formen er fremdeles grei, kvalmen er omtrent helt vekk selv om jeg har en følelse av at den kommer tilbake snart :angelic:

Strekene øker fint og kjenner at jeg er skikkelig oppblåst, sånn at buksene har begynt å stramme. Det er jo egentlig altfor tidlig. Men er samtidig spent på hvor fort magen vil komme nå med tanke på at jeg hadde kommet langt før senavborten får 4 mnd siden:happy3

Eller nytes dagene med tanken på at jeg faktisk er gravid:hello2 Kun tatt en digital en igjen i da som fremdeles sa 1-2, så blir vel å ta en tester etter jobb i dag❤️

Vedlegg

• IMG_4325.jpeg
    IMG_4325.jpeg
    576,9 KB · Visninger: 14
14 Dpo og 4+1

Formen er fremdeles grei, kvalmen er omtrent helt vekk selv om jeg har en følelse av at den kommer tilbake snart :angelic:

Strekene øker fint og kjenner at jeg er skikkelig oppblåst, sånn at buksene har begynt å stramme. Det er jo egentlig altfor tidlig. Men er samtidig spent på hvor fort magen vil komme nå med tanke på at jeg hadde kommet langt før senavborten får 4 mnd siden:happy3

Eller nytes dagene med tanken på at jeg faktisk er gravid:hello2 Kun tatt en digital en igjen i da som fremdeles sa 1-2, så blir vel å ta en tester etter jobb i dag❤️
Sååå fine tester! Gratulerer så mye :love7 :Heartred

16 Dpo 4+2❤️

Formen fremdeles bra, håper den holder seg sånn.

Hadde en liten blødning på torsdag som først var rosa og gikk over til brunt, men helt ferdig nå heldigvis. Var så redd en liten stund ❤️

Vedlegg

• IMG_4339.jpeg
    IMG_4339.jpeg
    333,3 KB · Visninger: 6
  • IMG_4338.jpeg
    IMG_4338.jpeg
    277,8 KB · Visninger: 6

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp