Lykkedans sin siste brikke i puslespillet

PP3 8 DPO

Liten oppdatering.
De siste dagen har jeg vært utrolig kvalm og uggen, reagerer på en del smaker og sliter med å få i meg mat uten å bli kvalm.
I går, 7 Dpo kjente jeg skikkelige mensmurringer som også har fortsatt i dag. I tillegg så er det en del symptomer:

- Kvalme fra jeg står opp til jeg legger meg
- opp om natta for å gå på do
- mye mer detaljerte drømmer
- forstoppet
- sykdomsfølelse, følelsen av tett nese og feber
Ojj, spennende.. Nå kan jo progesteron gjøre en kvalm og forstoppet, men veldig mange gode tegn! Jeg hadde også tissing med de andre som tegn :Heartpink når tenker du teste?

Ojj, spennende.. Nå kan jo progesteron gjøre en kvalm og forstoppet, men veldig mange gode tegn! Jeg hadde også tissing med de andre som tegn :Heartpink når tenker du teste?
Ja, tisser overraskende mye. Har starta å teste og fikk veldig svaaaak strek på en test i går kveld, men i dag tidlig trur jeg det også var veldig svakt. Men nå blir det å teste frem til IKM❤️

Testene som ble tatt i går kveld og i dag tidlig, tok en til i kveld som er nederst på det bilde med 3 stk. de to øverste er samme som det bilde med 2❤️ Har ett så stort ønske om at det er baby streker på den :angelic:

Det murrer ganske godt i livmora og kvalmen er helt på topp. Jeg pleier jo aldri å ha mensmurringer en uke før IKM, så satse på at dette virkelig er noe❤️

Vedlegg

• IMG_4292.jpeg
    IMG_4292.jpeg
    323,5 KB · Visninger: 36
  • IMG_4294.jpeg
    IMG_4294.jpeg
    150,2 KB · Visninger: 36
Testene som ble tatt i går kveld og i dag tidlig, tok en til i kveld som er nederst på det bilde med 3 stk. de to øverste er samme som det bilde med 2❤️ Har ett så stort ønske om at det er baby streker på den :angelic:

Det murrer ganske godt i livmora og kvalmen er helt på topp. Jeg pleier jo aldri å ha mensmurringer en uke før IKM, så satse på at dette virkelig er noe❤️
Så spennende!! Har troa jeg :D

PP3 CD 24 9 DPO

Test i dag og fremdeles strek, kan egentlig også ane at den er litt sterkere enn den i går :angelic:
Håpe at det her er noe og ikke bare skygge❤️
Fremdeles er symptomer:
- Kvalme
- Hodepine
- Kviser
- Pepsi Max smaker ikke godt lenger
- oppblåst
- mens murringer

Vedlegg

• IMG_4302.jpeg
    IMG_4302.jpeg
    300,1 KB · Visninger: 34
PP3 CD 24 9 DPO

Test i dag og fremdeles strek, kan egentlig også ane at den er litt sterkere enn den i går :angelic:
Håpe at det her er noe og ikke bare skygge❤️
Fremdeles er symptomer:
- Kvalme
- Hodepine
- Kviser
- Pepsi Max smaker ikke godt lenger
- oppblåst
- mens murringer
Nei, det et ingen skygge! :D :Heartpink :shy:

PP3 CD 26 11 DPO. Gravid uke 3+5

Så rart, godt og skummelt å skrive gravid uke der. Vært en berg og dalbane og frykten for alt sitter i kroppen, tankene kjører hver dag og testene ryker med.

Kvalmen er der, men ikke sånn altfor ille.
Sjokolade smaker faktisk ikke godt lenger, noe som egentlig er helt ok :laughing001

Tok jo da selvfølgelig test mye tidligere i dag tidlig enn jeg pleier, så de var svakere pga utvanna. Men fikk en positiv digital en❤️

Vedlegg

• IMG_4310.jpeg
    IMG_4310.jpeg
    279,8 KB · Visninger: 24

Så rart, godt og skummelt å skrive gravid uke der. Vært en berg og dalbane og frykten for alt sitter i kroppen, tankene kjører hver dag og testene ryker med.

Sjokolade smaker faktisk ikke godt lenger, noe som egentlig er helt ok :laughing001

Tok jo da selvfølgelig test mye tidligere i dag tidlig enn jeg pleier, så de var svakere pga utvanna. Men fikk en positiv digital en❤️
Så godt å få det svart på hvitt! Eller svart på grått da hehe. Så kjedelig med symptomer, men kroppen skjønner det er noe på gang her!

Så godt å få det svart på hvitt! Eller svart på grått da hehe. Så kjedelig med symptomer, men kroppen skjønner det er noe på gang her!
Ja det var veldig godt❤️ Skal nå kjøpe en to pk digital sånn at jeg kan teste igjen på IKM dato og forhåpentligvis få 2-3 da også neste test bli 3+

Venter nå bare på at desembergruppa skal åpnes❤️

Gratulerer så mye :smiley-bounce016 :love7

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp