Lykke!

Fab4

Elsker forumet
VIP
Hva er lykke for deg?
Når kjenner du hverdagslykke?

Akkurat i dag, nå, så er jeg super lykkelig at jeg har fått spist middag for første gang på 2 uker!! :)
Kvalmen henger i, men middagen har holdt seg 1 time nå :D *håper den blir*
Mannen serverte hjemmelagde kjøttkaker med tilbehør å jeg brekte meg ikke av lukta engang :) *happy*

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Igår begynte jeg å gråte fordi mannen hadde kjøpt melk til meg :p haha er blitt avhengig av melk nå

<3 venter en vinterbebi <3

Akkurat i dag, nå, så er jeg super lykkelig at jeg har fått spist middag for første gang på 2 uker!! :)
Kvalmen henger i, men middagen har holdt seg 1 time nå :D *håper den blir*
Mannen serverte hjemmelagde kjøttkaker med tilbehør å jeg brekte meg ikke av lukta engang :) *happy*

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆
Herlig! Hørtes veldig godt ut!

Jeg er lykkelig når sola skinner, og jeg kan sitte i hagen å spise snickersis, mens hunden hopper rubdt på plena :D

Mamma for første gang i des/jan <3

Igår begynte jeg å gråte fordi mannen hadde kjøpt melk til meg :p haha er blitt avhengig av melk nå

<3 venter en vinterbebi <3

Hi hi. Morsomt!
Bestevenninnen min var hektet på h-melk. Hun fikk vill panikk da det ble varslet meieristreik.

Lykke er å se sønnen min utforske verden og oppdage nye ting, han er 1,5 år og har ikke en bekymring i verden, hans glede smitter så masse :-)

Termin 9.jan ❤️

Godt spørsmål! Liker sånt :)
Hverdagslykke er å bli positivt overrasket over ting, når ting går lettere enn du trodde, når noen hjelper deg uventet, du treffer noen trivelige fremmede osv :)

Takk!
Det kan jo være veldig individuelt hva som fremkaller lykkefølelsen. Men mye er nok likt for de fleste.

I dag var min hverdagslykle at eg hadde en super agilitytrening me to av hundene mine!! Spesielt han yngste av de eg trener for tiden som virkelig va flink og begynte å jobbe supert i dag :)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Når barna mine et gode mot hverandre, når de mestrer noe nytt, og når kjæresten min kommer tidligere hjem fra jobb enn ventet :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hverdagslykke føler jeg når barna mestrer noe de egentlig har slitt litt med!

Og når vi alle fire er sammen enten på turer, i senga mens vi leser høyt i ei barnebok, eller bare gjør noe sammen! ;)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Når jeg er hjemme med mannen og vi ser på film, lager mat og koser oss :) selv om jeg ikke får i meg no særlig middag så er det koselig likevel.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Å føle lykke handler om å være tilstede i nået, å ikke tenke på nor i fortid eller fremtid.
Er ikke så veldig enkelt, men det er når vi klarer dette at vi kjenner lykkefølelse.

Back
Topp