Lutinus

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Hva er det jeg kan forvente?

Hva er det jeg kan forvente?
Kliss :p så bruker truseinnlegg døgnet rundt... i morgen er siste dagen min med det og det skal bli så godt! :D
Bivirkningene er veldig individuelt, men jeg har hatt murringer i livmor, hodepine, vært svimmel for å nevne noe..
Denne gangen så er det hodepine, kvalm, trøtt/sliten, murring i korsrygg og livmor. Men vet ikke om det er lutinusen eller graviditeten som gjør det.. er kanskje en god blanding :p

Ubehagelig at det alltid var så fuktig. Merket mest jeg at jeg ble trøtt, vonde pupper, såre brystvorter. Jeg ble gravid (men mistet uke 8/9), så hva som var hva av symptomer etter det hadde festet seg, er usikkert. + Ovitrelle kan også gi bivirkninger. Jeg hadde følelsene mer utenpå enn jeg vanligvis har, men dette kan også være et resultat av mye stress og uro i hele situasjonen.

Murringer i livmor kom rett etter positiv test, så det tror jeg ikke var pga lutinus. Progresterontilskudd gir gravidsymptomer, som kan være frustrende frem mot testdato, når man leter etter symptomer.

Jeg er kjerringa mot strømmen her, for jeg blir ikke fuktig/våt av lutinus. Det blir derimot veldig, veldig tørt! Og sårt.. Og tørket lutinus faller ut i hvite klumper :wtf:

Av symptomer har det variert litt, men ømme pupper og murringer var en gjenganger begge gangene.

Liker ikke lutinus, den er så kantete og alt blir så tørr og sårt og ekkelt. Cyclogest er langt å foretrekke, masse olje og alt er glatt :p

Tusen takk damer :) Jeg liker å være litt mentalt forberedt på hva jeg kan møte :)

Jeg har ingen bivirkninger og nesten ikke noe gris. Ikke sår heller :)
Merker nesten ikke noe til dette, bortsett fra at man må stappe de inn 3 ganger om dagen

Jeg har ingen bivirkninger og nesten ikke noe gris. Ikke sår heller :)
Merker nesten ikke noe til dette, bortsett fra at man må stappe de inn 3 ganger om dagen

Håper jeg er like heldig :P

Så rart. Noen blir supervåte og andre helt tørre..
Intimt spørsmål.
Dere som ble super våte og klissete - Er dere tørre eller fuktige til vanlig?
Dere som ble skikkelig tørre - tørre eller fuktige til vanlig?

Intimt spørsmål.
Hmm.. Bruker tynne truseinnlegg om dagen men sover uten truse om natta til vanlig, så vil ikke påstå at jeg er noen av delene :p Det er ikke mye om dagen heller, jeg bare vil ikke ha det i trusa.. Men nå i graviditeten renner det hele tiden, jeg er på god vei til å bli gal :p

Hmm.. Bruker tynne truseinnlegg om dagen men sover uten truse om natta til vanlig, så vil ikke påstå at jeg er noen av delene :p Det er ikke mye om dagen heller, jeg bare vil ikke ha det i trusa.. Men nå i graviditeten renner det hele tiden, jeg er på god vei til å bli gal :p

Hehehe, jeg må jo bruke truseinnlegg hver dag til vanlig

Hehehe, jeg må jo bruke truseinnlegg hver dag til vanlig
Får håpe du reagerer som meg da, kanskje du lander midt i mellom og blir hverken tørr eller våt :D

Intimt spørsmål.
Hmm.. er vel egentlig midt i mellom til vanlig, litt opp og ned i syklusen. Har aldri behov for truseinnlegg :)

Jeg er verken det ene eller andre. Det er som om tablettene skaper en kjemisk reaksjon :wacky: og genererer masse hvitt vann. Unnskyld detaljer.

Last edited:
Jeg er verken det ene eller andre. Det er som om tablettene skaper en kjemisk reaksjon :wacky: og genererer masse hvitt vann. Unnskyld detaljer.

Tåler detaljer ;)

Mye gørr og rester som plutselig kommer i retur i oppløst form. Brukte truseinnlegg hele perioden.

Back
Topp