Hva er det jeg kan forvente?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KlissHva er det jeg kan forvente?

Jeg har ingen bivirkninger og nesten ikke noe gris. Ikke sår heller
Merker nesten ikke noe til dette, bortsett fra at man må stappe de inn 3 ganger om dagen

Hmm.. Bruker tynne truseinnlegg om dagen men sover uten truse om natta til vanlig, så vil ikke påstå at jeg er noen av deleneSå rart. Noen blir supervåte og andre helt tørre..
Intimt spørsmål.
Dere som ble super våte og klissete - Er dere tørre eller fuktige til vanlig?
Dere som ble skikkelig tørre - tørre eller fuktige til vanlig?
Hmm.. Bruker tynne truseinnlegg om dagen men sover uten truse om natta til vanlig, så vil ikke påstå at jeg er noen av deleneDet er ikke mye om dagen heller, jeg bare vil ikke ha det i trusa.. Men nå i graviditeten renner det hele tiden, jeg er på god vei til å bli gal
![]()
Får håpe du reagerer som meg da, kanskje du lander midt i mellom og blir hverken tørr eller våtHehehe, jeg må jo bruke truseinnlegg hver dag til vanlig
Får håpe du reagerer som meg da, kanskje du lander midt i mellom og blir hverken tørr eller våt![]()
Hmm.. er vel egentlig midt i mellom til vanlig, litt opp og ned i syklusen. Har aldri behov for truseinnleggSå rart. Noen blir supervåte og andre helt tørre..
Intimt spørsmål.
Dere som ble super våte og klissete - Er dere tørre eller fuktige til vanlig?
Dere som ble skikkelig tørre - tørre eller fuktige til vanlig?
Jeg er verken det ene eller andre. Det er som om tablettene skaper en kjemisk reaksjonog genererer masse hvitt vann. Unnskyld detaljer.
Lutissa!At det renner HELE tiden![]()