Lutinus 100mg

• Trådstarter Trådstarter Ønskebarn2015
  • Opprettet Opprettet
Ø

Ønskebarn2015

Guest
Noen med erfaringer?
Jeg startet på dette idag og skal ta en gang for dagen.

Vi hadde prøverør, så eg tok det i 14 dagar frå innsett til ikm. Det er noko griseri, husk truseinnlegg! Eg vart litt kvalm og fikk hovudverk av det. Tok 3 om dagen :)

Vi hadde prøverør, så eg tok det i 14 dagar frå innsett til ikm. Det er noko griseri, husk truseinnlegg! Eg vart litt kvalm og fikk hovudverk av det. Tok 3 om dagen :)
Ok, jeg fikk dette grunnet mange SA. Jeg skal kun ta en om dagen så kanskje det ikke blir så grisete :)
Funker det som det skal? Gjør alt for at spiren skal klore seg fast denne gangen.

Jeg går på Crinone, det er også progesteron, men en slags krem.
Har brukt det siden forrige mandag og skal ha ny UL på torsdag, så er litt spent på om fer fortsatt er liv der. Etter planen skal jeg gå på Crinone til ca. februar.

Jeg går på Crinone, det er også progesteron, men en slags krem.
Har brukt det siden forrige mandag og skal ha ny UL på torsdag, så er litt spent på om fer fortsatt er liv der. Etter planen skal jeg gå på Crinone til ca. februar.
Legen skrev ut 5 resepter til meg på denne. det er 21 tabletter i hver eske og jeg skal ta en hver dag, så jeg skal sikkert gå på det til jeg er over 12 uker virker det som :)

Crinone og latinus skal ca være det sammen, men latinus er det litt mer progesteron i.. Hva er grunnen til at du skal gå på dette?

Jeg bruker også Lutinus. Starta med 3X daglig, har nå redusert til 2 pr dag, og kommer til å redusere til 1 pr dag om et par uker. Måtte ta det pga prøverørsforsøk. Du må nok regne med at det er noe griseri selv om du bare tar en til dagen. Rester av tablettene kommer ut igjen. Noen ganger kjenner jeg det renner. Truseinnlegg er et must!

Jeg bruker også Lutinus. Starta med 3X daglig, har nå redusert til 2 pr dag, og kommer til å redusere til 1 pr dag om et par uker. Måtte ta det pga prøverørsforsøk. Du må nok regne med at det er noe griseri selv om du bare tar en til dagen. Rester av tablettene kommer ut igjen. Noen ganger kjenner jeg det renner. Truseinnlegg er et must!
Jeg må gå med bind grunnet blødning uansett, så noe annet griseri går også fint hehe :)

Signerer det de andre sier, Lutinus er noe klin!
Men veldig god forsikring å ha med seg på veien =)

Legen sa til meg at den fikk meg til å slutte å blø også. Men synes blødningen ble verre etter jeg tok dette :(

Legen skrev ut 5 resepter til meg på denne. det er 21 tabletter i hver eske og jeg skal ta en hver dag, så jeg skal sikkert gå på det til jeg er over 12 uker virker det som :)

Crinone og latinus skal ca være det sammen, men latinus er det litt mer progesteron i.. Hva er grunnen til at du skal gå på dette?

Her har spesialisten skrevet ut seks resepter, hver pakke har 15 "doser" :p
Har hatt 3-4 spontanaborter tidligere, uten at de har funnet noe feil på hverken foster, meg eller kjæresten. Dermed får jeg ganske tett oppfølgning denne gang med kontroller og tidlige UL, i tillegg er jeg 100% sykemeldt :)

Back
Topp