Lurer på noe angående singelliv :) *oppdatert*

Var singel i 2 år jeg før jeg ble sammen med min nåværende mann..
Å da gikk jeg 2 år uten sex å rota bare med et par på den tiden[8D]
Men nå skal det sies at det var fra jeg var 16 - 18 så var ikke no krise å være singel akkurat..
å nå har jeg hatt mannebein i hus i snart 4 år[:D]

ORIGINAL: LilleSubi

ORIGINAL: Maistte

ORIGINAL: LilleSubi

Har igrunn ikke vært singel så lang tid siden jeg var 15 jeg, men har akkurat blitt det - og regner med jeg blir det i laaang tid fremover.
Planen min er nå å bli ferdig me BF, også tar jeg det derifra [:)]
Sex må jeg vel bare lære meg å leve uten, men det skal nok gå, ser det er flere her som synes det går greit så [;)]

savner faktisk ikke selve sexen når æ e singel... savner kos, armkrok og at noen setter pris på mæ sånn som æ e. [:D]

Tror nok det er det jeg kommer til å savne også [:)] Men kan hende det blir godt og være singel en stund også, og kun ta vare på meg selv og gutten min [:)]

Du får sitte i armkroken min da vettu Sunniva [:D] 

lengste sølibatperiode var på over tre år...
var greit da, men glad det ikke er nå!

har et spørsmål til... synes dere det var verre å være singel uten dating og sex og kos FØR dere fikk barn, eller etter?[8|]

Jeg ble sammen med bf da jeg var 14, og vi fikk vårt første barn da jeg var 17. Så FØR jeg fikk barn rakk jeg aldri å savne sex og kos, nei.. Men jeg var singel fra jeg var 21 til jeg var 24, men det var i min glade studietid, så jeg rakk ikke savne det da heller. [;)] Men så fant jeg og bf sammen igjen da, og så ble det slutt nå i sommer, etter nye 5 år. Og NÅ synes jeg det er mye verre. Skjønner ikke helt hvorfor. Vil ikke forelske meg, vil ikke ha et forhold, men..... Kanskje har jeg blitt singel i min beste alder på den fronten? Bra timing i såfall. [:-] Ellers så er det noe med at mangel på tilgang gjør noe med hodet. [:D]

Helt klart verre før barn.
Da var jeg singel frem til jeg var over 20, og rimelig desperat. Så gikk det fra kjæreste nr.1 til kjæreste nr.2 uten opphold i mellom, så jeg var ikke singel fra 21 til 32 - og da hadde jeg i hvert fall fått barn.
Hadde jeg IKKE hatt barn nå hadde jeg vært skikkelig desperat og gått rundt med den biologiske klokken dundrende i ørene - nå kan jeg slappe av, innrømme at jeg TRIVES alene eller bare sammen med Jr., og ta det mer som det kommer. [:)]

e det pysete å innrømme at man ikke trives alene? vet at folk e forskjellige, og enkelte e faktisk ikke skapt for å være alene i lang tid.
æ trives ikke som singel i det hele tatt, selv om æ har barn, men det ser nesten ut som venninnene mine synes æ e dum som ikke klarer å kose mæ som singel[:-]

e det pysete å innrømme at man ikke trives alene? vet at folk e forskjellige, og enkelte e faktisk ikke skapt for å være alene i lang tid.
æ trives ikke som singel i det hele tatt, selv om æ har barn, men det ser nesten ut som venninnene mine synes æ e dum som ikke klarer å kose mæ som singel[:-]

Neida, der er vi forskjellige. Jeg har venninner som aldri er singel, som misliker sterkt å være alene. Men det er litt større sjanser for å havne i dårlige forhold da, hvis man går inn i forhold bare for å slippe å være alene. [;)]

ORIGINAL: Misin

Neida, der er vi forskjellige. Jeg har venninner som aldri er singel, som misliker sterkt å være alene. Men det er litt større sjanser for å havne i dårlige forhold da, hvis man går inn i forhold bare for å slippe å være alene. [;)]

vel, æ prøver ikke å gå inn i dårlige forhold bare for ikke være aleina, men mistrives i singeltilværelsen sterkt. har sånn sett bare hatt 2 stk forhold, og 2 stk morro-opplegg, og tror at æ nesten må ta mæ en veldig lang pause nu[:(]

vel, æ prøver ikke å gå inn i dårlige forhold bare for ikke være aleina, men mistrives i singeltilværelsen sterkt. har sånn sett bare hatt 2 stk forhold, og 2 stk morro-opplegg, og tror at æ nesten må ta mæ en veldig lang pause nu[:(]

Huff da.. Ufrivillige pauser føles ikke bra.. Men jeg tror det handler mye om det å finne roen, lære seg å like det å være i eget selskap. Nå har jeg alltid likt det da, så jeg kan ikke si at det er noe man kan lære seg, men jeg tror det. Jeg skal ikke begynne å bable i åndelige termer her, men hvis man finner sjelero, er i kontakt med seg selv og er lykkelig med det; så er det større sjanse for å finne en match også. Jeg elsker å være hjemme alene. Leser, ser film, er på nett, danser på stuegolvet.. [:D] Og så er jeg mye sammen med venninnene mine i barnefriperiodene, og jeg bruker mye tid på å trene. Og jeg slipper at noen blir sur fordi jeg prioriterer feil! [;)]

Lykke til i tiden framover. Håper du finner ut at det slettes ikke er ille å være alene, i alle fall for en periode. Du finner noen når tiden er inne for det. Helt sikkert. [:)]

Huff da.. Ufrivillige pauser føles ikke bra.. Men jeg tror det handler mye om det å finne roen, lære seg å like det å være i eget selskap. Nå har jeg alltid likt det da, så jeg kan ikke si at det er noe man kan lære seg, men jeg tror det. Jeg skal ikke begynne å bable i åndelige termer her, men hvis man finner sjelero, er i kontakt med seg selv og er lykkelig med det; så er det større sjanse for å finne en match også. Jeg elsker å være hjemme alene. Leser, ser film, er på nett, danser på stuegolvet.. [:D] Og så er jeg mye sammen med venninnene mine i barnefriperiodene, og jeg bruker mye tid på å trene. Og jeg slipper at noen blir sur fordi jeg prioriterer feil! [;)]

Lykke til i tiden framover. Håper du finner ut at det slettes ikke er ille å være alene, i alle fall for en periode. Du finner noen når tiden er inne for det. Helt sikkert. [:)]

mitt problem e at faren ikke har samvær med unga,og foreldra mine bor flere hundre mil unna. så æ har unga 24/7, og har ikke mulighet til å drive med hobbyer eller finne på no med venninner uten barn. [&:]

Uten forhold og sex 1 år. 2 ganger[:)] Savner det noen ganger[8D]

Back
Topp