Lurer på noe angående singelliv :) *oppdatert*

4 måneder siden jeg først fikk meg kjæreste.. Men 6 måneder uten sex, og tro meg.. jeg var kåt hele tiden :P

ORIGINAL: Maistte

ORIGINAL: LilleSubi

Har igrunn ikke vært singel så lang tid siden jeg var 15 jeg, men har akkurat blitt det - og regner med jeg blir det i laaang tid fremover.
Planen min er nå å bli ferdig me BF, også tar jeg det derifra [:)]
Sex må jeg vel bare lære meg å leve uten, men det skal nok gå, ser det er flere her som synes det går greit så [;)]

savner faktisk ikke selve sexen når æ e singel... savner kos, armkrok og at noen setter pris på mæ sånn som æ e. [:D]

Tror nok det er det jeg kommer til å savne også [:)] Men kan hende det blir godt og være singel en stund også, og kun ta vare på meg selv og gutten min [:)]

ORIGINAL: Niiiitah87

ORIGINAL: Misin

Meeen enig i at ennattsopplegg ikke duger. Og jeg vil IKKE ha noe forhold, så da må det bare bli sånn da. [:-]

Finnes jo mellomting :)

Ja? Tell me! [:D]

Er forøvrig enig med deg HI, at mind games er kjipe greier. Det klarer jeg ikke.

Meeen enig i at ennattsopplegg ikke duger. Og jeg vil IKKE ha noe forhold, så da må det bare bli sånn da. [:-]

Er forøvrig enig med deg HI, at mind games er kjipe greier. Det klarer jeg ikke.

ja... mine single venninner sier at æ må la mannen jakte på mæ, at det e regler for hvem som skal vise hvor mye interesse, hvem skal ringe først, og at jenta ikke må legge sæ i selen for å få en gutt, det bare e akseptert andre veien. for å si det sånn, disse venninnene har nu vært single i flere år, så det funker ikke.
og æ vil heller ikke ha en som jakter... for når han får "byttet" sitt, så blir det straks kjedelig, og han begynner å jakte på no nytt[:D]

Få deg ein pulevenn eller ka det kalles :)

13 mnd.
Fra pappan til Jr. ba om skilsmisse til vi prøvde igjen. Og nå er det vel et halvår siden sist igjen. [8|]

Var på et par dater i løpet av den perioden, men var ingen gnister der.
Klarer meg ellers fin-fint med Mr. Handy, så har ikke noe umiddelbart behov for en partner bare for det. [;)]

Kunne godt tenke meg å forelske meg igjen, er IKKE interessert i sex for sexens skyld, så blir ikke noen ONS her, nei.

ja... mine single venninner sier at æ må la mannen jakte på mæ, at det e regler for hvem som skal vise hvor mye interesse, hvem skal ringe først, og at jenta ikke må legge sæ i selen for å få en gutt, det bare e akseptert andre veien. for å si det sånn, disse venninnene har nu vært single i flere år, så det funker ikke.
og æ vil heller ikke ha en som jakter... for når han får "byttet" sitt, så blir det straks kjedelig, og han begynner å jakte på no nytt[:D]

Ja, det blir for dumt altså. Jeg må si at jeg tiltrekker meg langt flere menn på byen når jeg er åpen, livlig og blid, enn når jeg er avvisende og "kostbar" (uten at det er et spill, vel og merke). Og som du sier, hvem vil vel ha menn som trenger å jakte for å bli interessert?

Men samtidig så er det ikke spesielt attraktivt om man framstår som desperat heller da. [;)]

Haha, ja, skal sjekke gulesider.no. [:D]

ORIGINAL: Sjeglo

Før jeg ble sammen med sambo for ca 2 år siden så har jeg egnetlig aldri hatt noe skikkelig forhold.. Iallefall sånn jeg tenker no da [;)] Ble sammen med sambo da jeg var 19 så var jo ikke så veldig stor [:)] De jeg var "sammen" med var tydeligvis bare i mine øyne, eller at det var sånn av og på hele tiden.. Fyrene oppførte seg som idioter eller at det bare var en sommerflørt.. Men som ung og student og aktiv i jobb og trening så går dagene fort forbi og man har liksom ikke tid til å sette seg ned å savne noen.. Ihvertfall ikke når man aldri har hatt noen på skikkelig [;)] Man setter pris på gode venner, familie, søsken og andre og så går tiden med det [:)] Selvom ikke alle guttene jeg trodde var sååå perfekt i begynnelsen ikke ble noe av så er det jo ikke kriiise.. gidder ikke å være sammen med noen bare for å være sammen med noen eller å ha noen å pule på!! Og det er jeg glad for , for da hadde jeg nok ikke møtt på sambo.. Da hadde jeg vel vært sammen med en eller annen løk som egentlig bare ville tømme seg i meg og ikke virkelig elske meg på alle mulige måter...
Det jeg har erfart er at av og til føles livet som dritt og det virker som om iiingen vil ha deg, men den rette finnes der ute for alle, bare ta livet med ro og ha det gøy i nuet og ikke kav med å ta til takke med noen [:)]

Så skal du se at den rette dukker opp for deg.. Er bedre at du finner den rette når du f.eks. er 40 enn at du tror du har funnet den rette når du er f.eks. 20 og dere får noen barn og det viser seg at han er umulig å leve med eller noe sånt...

Når det kommer til sexen så har jo Hansa et fint ordtak som kan brukes i den sammenhengen ; lagret lengst, verdt å vente på... Ingen sex er så deilig som den du har ventet på i 6 mnd'er, 1 år, eller mer [:D] Men for all del, ikke drikk deg kanon dritings og dum deg ut [8D] Nyt det når det (endelig) kommer [;)]

ROMA BLE IKKE BYGD PÅ EN DAG![:)]

har allerede fått to barn, ble tidlig sammen med barnefar. og jeg har hatt en måneds affære med en jeg overhode ikke fant attraktiv, bare for å ha det litt moro og hevde meg selv, se at jeg var attraktiv for andre (barnefar brøt ned selvtilliten min helt til bånns, så jeg trengte det). angrer på det den dag i dag, men gjort e gjort og spist e spist. sist gang trodde æ at den rette var der, han viste at han var seriøs, og godtok "hele pakka" med åpne øyne, noe som i ettertid viste seg å være et spill likevel...
så æ mistet helt trua på mannfolka, og vet faktisk ikke ka æ skal foreta mæ i nærmeste fremtid. en til "moroaffære" e ikke aktuelt ihvertfall, og vil ikke forelske mæ igjen heller, for å ikke bli såret på nytt[8|]

2 år

Haha, ja, skal sjekke gulesider.no. [:D]

æ dauer av latter

Var singel så og si i 10 år jeg før jeg møtte min nåværende samboer[;)]

Hadde selvsagt småforhold og dater i denne perioden, men fant ingen som jeg ville tilbringe resten av livet med... og da gadd jeg heller ikke å legge så mye i det..

Var mange lange perioder uten sex da, og det var 0 problem![:)]

Lengste er 9 mnd..
Fordi jeg var gravid og singel[;)]

har et spørsmål til... synes dere det var verre å være singel uten dating og sex og kos FØR dere fikk barn, eller etter?[8|]

Lengste jeg har vært singel..tja 1år eller noe. Lengste tiden uten sex...under 1mnd[;)] Takk og lov for gode kamerater[8D]

har et spørsmål til... synes dere det var verre å være singel uten dating og sex og kos FØR dere fikk barn, eller etter?[8|]

Før jeg fikk barn var det helt klart værre å være singel, etter jeg fikk barn hadde jeg nesten ikke tid til å savne det. [8D]

Må si jeg syntes det var værre føre jeg fikk barn, men det kommer innimellom som et savn at jeg ikke har en armkrok når jeg ser film om kvelden. Men jeg har det alikevel som plomma i egget og liker singellivet godt[;)]

Skjønner :) du e nu veldig flink da. Får håpe det klaffer med barnefaren da :) Bodde ikke han i utlandet?

stemmer det![:)]

ORIGINAL: Heijdii

Skjønner :) du e nu veldig flink da. Får håpe det klaffer med barnefaren da :) Bodde ikke han i utlandet?

e gammel bruker med ny profil egentlig, men har ikke vært på BV på flere måneder, så husker veldig lite

ORIGINAL: Heijdii

e gammel bruker med ny profil egentlig, men har ikke vært på BV på flere måneder, så husker veldig lite

Hehe, du er god på å huske hvertfall![:D] ikke ofte jeg nevner at han bor i utlandet... hehe

Back
Topp