Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Maistte
ORIGINAL: LilleSubi
Har igrunn ikke vært singel så lang tid siden jeg var 15 jeg, men har akkurat blitt det - og regner med jeg blir det i laaang tid fremover.
Planen min er nå å bli ferdig me BF, også tar jeg det derifra [:)]
Sex må jeg vel bare lære meg å leve uten, men det skal nok gå, ser det er flere her som synes det går greit så [;)]
savner faktisk ikke selve sexen når æ e singel... savner kos, armkrok og at noen setter pris på mæ sånn som æ e. [:D]
ORIGINAL: Niiiitah87
ORIGINAL: Misin
Meeen enig i at ennattsopplegg ikke duger. Og jeg vil IKKE ha noe forhold, så da må det bare bli sånn da. [:-]
Finnes jo mellomting :)
Meeen enig i at ennattsopplegg ikke duger. Og jeg vil IKKE ha noe forhold, så da må det bare bli sånn da. [:-]
Ja? Tell me! [:D]
Er forøvrig enig med deg HI, at mind games er kjipe greier. Det klarer jeg ikke.
Er forøvrig enig med deg HI, at mind games er kjipe greier. Det klarer jeg ikke.
ja... mine single venninner sier at æ må la mannen jakte på mæ, at det e regler for hvem som skal vise hvor mye interesse, hvem skal ringe først, og at jenta ikke må legge sæ i selen for å få en gutt, det bare e akseptert andre veien. for å si det sånn, disse venninnene har nu vært single i flere år, så det funker ikke.
og æ vil heller ikke ha en som jakter... for når han får "byttet" sitt, så blir det straks kjedelig, og han begynner å jakte på no nytt[:D]
Få deg ein pulevenn eller ka det kalles :)
ORIGINAL: Sjeglo
Før jeg ble sammen med sambo for ca 2 år siden så har jeg egnetlig aldri hatt noe skikkelig forhold.. Iallefall sånn jeg tenker no da [;)] Ble sammen med sambo da jeg var 19 så var jo ikke så veldig stor [:)] De jeg var "sammen" med var tydeligvis bare i mine øyne, eller at det var sånn av og på hele tiden.. Fyrene oppførte seg som idioter eller at det bare var en sommerflørt.. Men som ung og student og aktiv i jobb og trening så går dagene fort forbi og man har liksom ikke tid til å sette seg ned å savne noen.. Ihvertfall ikke når man aldri har hatt noen på skikkelig [;)] Man setter pris på gode venner, familie, søsken og andre og så går tiden med det [:)] Selvom ikke alle guttene jeg trodde var sååå perfekt i begynnelsen ikke ble noe av så er det jo ikke kriiise.. gidder ikke å være sammen med noen bare for å være sammen med noen eller å ha noen å pule på!! Og det er jeg glad for , for da hadde jeg nok ikke møtt på sambo.. Da hadde jeg vel vært sammen med en eller annen løk som egentlig bare ville tømme seg i meg og ikke virkelig elske meg på alle mulige måter...
Det jeg har erfart er at av og til føles livet som dritt og det virker som om iiingen vil ha deg, men den rette finnes der ute for alle, bare ta livet med ro og ha det gøy i nuet og ikke kav med å ta til takke med noen [:)]
Så skal du se at den rette dukker opp for deg.. Er bedre at du finner den rette når du f.eks. er 40 enn at du tror du har funnet den rette når du er f.eks. 20 og dere får noen barn og det viser seg at han er umulig å leve med eller noe sånt...
Når det kommer til sexen så har jo Hansa et fint ordtak som kan brukes i den sammenhengen ; lagret lengst, verdt å vente på... Ingen sex er så deilig som den du har ventet på i 6 mnd'er, 1 år, eller mer [:D] Men for all del, ikke drikk deg kanon dritings og dum deg ut [8D] Nyt det når det (endelig) kommer [;)]
ROMA BLE IKKE BYGD PÅ EN DAG![:)]
Få deg ein pulevenn eller ka det kalles :)
Haha, ja, skal sjekke gulesider.no. [:D]

har et spørsmål til... synes dere det var verre å være singel uten dating og sex og kos FØR dere fikk barn, eller etter?[8|]
har et spørsmål til... synes dere det var verre å være singel uten dating og sex og kos FØR dere fikk barn, eller etter?[8|]
ORIGINAL: Heijdii
Skjønner :) du e nu veldig flink da. Får håpe det klaffer med barnefaren da :) Bodde ikke han i utlandet?
stemmer det![:)]
e gammel bruker med ny profil egentlig, men har ikke vært på BV på flere måneder, så husker veldig lite