Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men alle lukter er forsterket. Orker ikke bruke parfyme for den er for intens nå. Er i utgangspunktet ikke sterk. Mannen sin shampoo synes jeg stinker. Så får helt noia når han vil sitte helt inntil meg når vi ser på tv
men noen lukter er helt forjæævlig. Feks sånn ferdigpakket potet type fra bama eller hva er er. De har jo sånne luftehull i posene. Det er virkelig en lukt jeg brekker meg av på jobb. Samt det er jo noen faste kunder der som man helst vil unngå til vanlig også men som nå lukter så jævlig at man bare må springe fra kassen 
og det er litt pinlig når man ikke skal røpe seg om graviditeten enda..
var selv og kjøpte bursdagsgave til sambo som straks har bursdag, hadde med mor selfølgelig men fant en ny parfyme til han som jeg bare ikke fikk nok av
spurte mamma også om hun syntes den var god, og det sa hun den var så da får vi håpe hun snakket sant og at mine luktesanser ikke er helt på vidda 

matlukter går fint for min del, men søppel lukt osv. Klarer ikke å lukte på det