Luktesans...

Jeg reagerer skikkelig på deodoranten til samboeren, føles som han har gått å sprayet ned hele leiligheten med sterk parfyme!

Jeg fikk forandret luktesans de første 3 mnd av graviditeten og syntes at kjøleskapet og søppelkassen stinket + at mannen min sin hårvoks også stinket alt for mye parfyme :p:p:p Nå er jeg omtrent 4,5 mnd på vei og luktesansen min er normal igjen!

Haha! Blir "steine hakke tuillått" her også. Vi bor på gård, og kjæresten lukter altså så pyton når han kommer inn om kveldene:hungover: For sikkerhets skyld så er det tid for møkkjøring for tida, og det lukter altså så j:android::blackalien:lig! Heldigvis kjører kjæresten kun ut møkk rett før det begynner å regne(lukter mindre etter regn) og det hjelper en del, MEN vi har naboer som ikke gjør det:thefinger
Holder også på å gå i bakken når jeg åpner døra til ostekjøla på butikken, fytti katta.. Aldri kjent at det lukter så mye ost der.
Måtte le av det du skrev:hilarious: for en uke siden kom jeg fra jobb, og det var ganske mye urolig sjø over med ferga, så jeg var skikkelig uvel da vi kom på land...skulle så innom Rema, og der slo det mot meg DEN kumøkklukta:wideyed: der var en bonde i butikken, og jeg reagerte noe voldsomt. Raska med meg det jeg skulle ha og kom meg i kassa...hvem tror du kom bak meg i køen? BONDEN:laughing002 det var like før kassa på Rema fikk et lite innslag av oppkast! Verste jeg har kjent. Klarer nesten ikke gå tur med hunden dagene de har spredt møkker her:schocked028

Nå har jeg litt «bedre» luktesans jeg og. Syns det lukter pyton på kjøkkenet og i kjøleskapet. Blir kvalm bare jeg åpner døra til kjøkkenet (som regel er den alltid åpen, men det går ikke nå). Dritt dette her altså

Måtte le av det du skrev:hilarious: for en uke siden kom jeg fra jobb, og det var ganske mye urolig sjø over med ferga, så jeg var skikkelig uvel da vi kom på land...skulle så innom Rema, og der slo det mot meg DEN kumøkklukta:wideyed: der var en bonde i butikken, og jeg reagerte noe voldsomt. Raska med meg det jeg skulle ha og kom meg i kassa...hvem tror du kom bak meg i køen? BONDEN:laughing002 det var like før kassa på Rema fikk et lite innslag av oppkast! Verste jeg har kjent. Klarer nesten ikke gå tur med hunden dagene de har spredt møkker her:schocked028

Hahaha, huff! Der hadde du skikkelig uflaks! Var jo bare prikken over i'en med bonden etter båtturen:shy: Bønder i fjøsklær på butikk etc er en uting... Jeg har ei nabokjerring som har en gammel ullgenser hun alltid bruker. Den brukes både i fjøs og butikk. Lukta av den genseren der er helt utrolig. Trenger ikke se henne i butikken for å vite at hun er der, for å si det sånn. Skjønner ikke hvordan de takler den konstante lukta! Det lukter jo skikkelig ille selv om man ikke er gravid:hungover:

Back
Topp