Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte le av det du skrev for en uke siden kom jeg fra jobb, og det var ganske mye urolig sjø over med ferga, så jeg var skikkelig uvel da vi kom på land...skulle så innom Rema, og der slo det mot meg DEN kumøkklukta der var en bonde i butikken, og jeg reagerte noe voldsomt. Raska med meg det jeg skulle ha og kom meg i kassa...hvem tror du kom bak meg i køen? BONDEN det var like før kassa på Rema fikk et lite innslag av oppkast! Verste jeg har kjent. Klarer nesten ikke gå tur med hunden dagene de har spredt møkker herHaha! Blir "steine hakke tuillått" her også. Vi bor på gård, og kjæresten lukter altså så pyton når han kommer inn om kveldene For sikkerhets skyld så er det tid for møkkjøring for tida, og det lukter altså så jlig! Heldigvis kjører kjæresten kun ut møkk rett før det begynner å regne(lukter mindre etter regn) og det hjelper en del, MEN vi har naboer som ikke gjør det
Holder også på å gå i bakken når jeg åpner døra til ostekjøla på butikken, fytti katta.. Aldri kjent at det lukter så mye ost der.
Måtte le av det du skrev for en uke siden kom jeg fra jobb, og det var ganske mye urolig sjø over med ferga, så jeg var skikkelig uvel da vi kom på land...skulle så innom Rema, og der slo det mot meg DEN kumøkklukta der var en bonde i butikken, og jeg reagerte noe voldsomt. Raska med meg det jeg skulle ha og kom meg i kassa...hvem tror du kom bak meg i køen? BONDEN det var like før kassa på Rema fikk et lite innslag av oppkast! Verste jeg har kjent. Klarer nesten ikke gå tur med hunden dagene de har spredt møkker her